• Padirac

Men vad fan, ska man behöva rösta på S

Anonym (Men vad fan!) skrev 2024-08-10 23:37:51 följande:
    Jag tror att SD är ganska bekväma med vissa invandrare, åtminstone så länge det finns muslimer och/eller folk i Sverige vars ursprung direkt eller indirekt kan härledas till  Mellanöstern eller delar av Asien eller Sydamerika eller Afrika..

Men jag har för mig att de invandrare som fick Åkesson att ansluta till kampen och engagera sig i SD var från Jugoslavien.
    Det var ju ett j*vla gnällande ur Åkesson och Åkesönernas munnar om Zlatan en gång i tiden - han skulle tydligen inte ha rört sig eller gått som en svensk enligt nyssnazisternarna.

Ja, det var välintegrerade jugoslaviska flyktingar i Sölvesborg som fick Åkesson att engagera sig i SD - för att SD var EU-kritiska enligt Åkesson själv ... hahaha  som om någon tror honom, det gör han nog inte ens själv.
  • Padirac
    Rataxes skrev 2024-08-14 12:04:33 följande:
    Vi har fått flera ukrainska vänner efter att ha haft en familj som inneboende ett år. De är nu självförsörjande, grabben är så långt från gängkriminalitet man bara kan komma, bott hos oss i sommar, har gått upp i gryningen varenda dag för att åka moppe till lantbruket där han sommarjobbar. Likadant med de andra ukrainarna vi lärt känna, samtliga jobbar och försörjer sig, barnen pluggar osv. 
    Det låga förväntningars rasism... varför fick de inte klara sig själva?

Godhetsposering förståss? 

Vem gör du dig till för, för att få godhetspoäng?
Svar på tråden Men vad fan, ska man behöva rösta på S