• Anonym (what the fuck?)

Kvinnor kollar mig ofta i skrevet

Jag har legat med rätt så många (anser jag själv) Inget jag är stolt över då min stora dröm var att förlora oskulden tillsammans med den man skaffade sig en familj med. 

Kom in i vuxen livet och mådde inte så bra och det hela blev bara helt kaos. 

Iallafall så har jag råkat ligga med ca 60 tjejer och kvinnor. 3 av dom har klagat på min storlek, resterande har varit nöjda.

Sen gick jag in i celibat p ga dåligt mående.  I vilket fall som helst så händer det att kvinnor kollar in mitt skrev. Och dissar mig utifrån det.

Ja, tidigare har varit på fester och andra evenemang. Men de kvinnor som ratar mig nu för tiden är sådana jag aldrig träffar på fester eller liknande.

Idag erbjöd jag en kollega att hjälpa henne med lite tuffa studier. Jag raggade inte alls eller var ute efter någonting överhuvudtaget utan ser henne som någon som egentligen är väldigt bitter och mår dåligt men ler så fort någon tittar på henne. Så ville bara stötta henne. Hon stirrade då ner i mitt skrev helt. Och sedan satte sig okontaktbar med mobilen.

Ärligt talat, jag kände mig kränkt. Jag är inte ute efter ex jag ville hjälpa henne då hon visade intresse för att klara dessa studier. Ända tills hon självmant utifrån det blå stirrade mig rakt i skrevet och sedan ignorerade mig. 

Vet inte hur jag ska reagera ens.  Detta är en person jag knappt hälsat på alls tidigare då hon verkar rätt skum av sig. Pratat med henne en gång tidigare och då var hon ändå trevlig men sorgsen.

Men inte heller första gången det händer. Offta när jag är i bad shorts så kommer nyfikna tjejer / kvinnor fram och oblygt ställer sig och stirrar mig i skrevet för att sedan behandla mig som om jag var smuts. 

Återigen 3 av 60 olika kvinnor har klagat på min storlek. Men jag tycks enbart träffa på dom som drömmer om häst penisar även om jag inte ens har sex i åtanke överhuvud taget försen dom stirrar mig i skrevet.

Så brutalt ratad man kan bli, ilskna blickar bara för att de inte ser det dom önskar få se. Utan att jag ens har gjort eller sagt någonting överhuvudtaget. Har inte ens bett eller antytt om sex. För faktum är att jag inte ens vill hoppa i säng med vem som helst längre utan vill lära känna personen och låta det växa fram. 

Nej, jag gillar varken bli stirrad i skrevet eller ratad ofrivilligt eller helt utan minsta antydan ifrån mitt håll om att jag ens hade något annat i tankarna än att enbart stötta och försöka hjälpa en annan levande varelse. Eller utbyta några trevliga ord tillfälligt och utbyta information.

• Svar på tråden Kvinnor kollar mig ofta i skrevet
  • Anonym (M)

Trevlig fredag på dig med. Lite väl fantasifullt för min sak. 

Anonym (M) skrev 2024-08-02 21:05:43 följande:

Trevlig fredag på dig med. Lite väl fantasifullt för min sak. 

Okej, fast det är en ärlig trådstart.
  • Anonym (målad vägg)

okej men jag tar din tråd som seriös men grejen är att man får inte uppfattning om varför dom kollar mot ditt skrev ? är det för att du är välhängd eller för att den är riktad så att den blir synlig ? 

och varför har dom klagat på storleken ? Kört för hårt när du har sex eller är den så lång att den kommer emot deras livmodertapp ? det kan göra ont nämlingen, det är den delen som är längst in i vaginan 

• Lynx123

Om du inte trollar så  har du antingen fått en fix idé eller så går du omkring med ditt könsorgan synligt så att folk tycker att du är äcklig.

• Anonym (Sara)

Förstår inte om du menar att du har för stor eller för liten? I vilket fall tror jag som nån annan skrev att du bara inbillar dig. Om det inte är (också som nån annan skrev) så att du har den onormalt synlig . Men normalt brukar kvinnor inte kolla i mäns skrev bara sådär  , ok om det hade funnits nån som inte riktigt är helt normal som gör det men du skriver att alla gör det och då tror jag som sagt att du inbillar dig. 

Anonym (Sara) skrev 2024-08-03 07:36:44 följande:

Förstår inte om du menar att du har för stor eller för liten? I vilket fall tror jag som nån annan skrev att du bara inbillar dig. Om det inte är (också som nån annan skrev) så att du har den onormalt synlig . Men normalt brukar kvinnor inte kolla i mäns skrev bara sådär  , ok om det hade funnits nån som inte riktigt är helt normal som gör det men du skriver att alla gör det och då tror jag som sagt att du inbillar dig. 

Tack för ett seriöst svar.

Jag ser bra ut. Och när jag då pratar med kvinnor så händer det ganska så ofta att de tittar ner och stirrar i skrevet. Tittar efter en bula. Men ser den inte ( då jag alltid har haft som vana att dölja den ) Och när dom då inte ser någon bula så blir dom irriterade och ger mig en rå iskall blick och blir ointresserade av att prata med en.

Nej jag inbillar mig inte heller. Utan tvärtom så blir jag paff över deras oblyga beteende då dom gör det helt ogenerat mitt i samtalet. Jag brukar få vänta någon sekund på att de ska sluta stirra för att få svar på det jag har sagt. 

De stirrar i allt mellan 2-5 sekunder vilket jag kan tycka känns oförskämt när de gör det mitt under samtalet att jag måste stå och vänta på konversationen vi har.

Men värst är deras råa blick efteråt. Det är inte någon förvånande blick, eller något leende utan rå iskall blick som en slags avsky mot mig bara för att de inte såg någon bula när jag står upp.

Lynx123 skrev 2024-08-03 05:31:21 följande:

Om du inte trollar så  har du antingen fått en fix idé eller så går du omkring med ditt könsorgan synligt så att folk tycker att du är äcklig.

Nej det är ingen fix ide. Och ja, jo juste så korkat av mig, jag går ju omkring med mitt kön helt synligt. Gör inte alla det menar du? Lär dig läsa ts innan du svarar. Skrev att dom bli nyfikna av mig. korkade j*vel.
    Anonym (målad vägg) skrev 2024-08-02 23:55:04 följande:

okej men jag tar din tråd som seriös men grejen är att man får inte uppfattning om varför dom kollar mot ditt skrev ? är det för att du är välhängd eller för att den är riktad så att den blir synlig ? 

och varför har dom klagat på storleken ? Kört för hårt när du har sex eller är den så lång att den kommer emot deras livmodertapp ? det kan göra ont nämlingen, det är den delen som är längst in i vaginan 

Ja, alltså jag vet vad en livmodertapp är, herregud. 

I övrigt så har jag inte skrivit att alla gör det. 

Men det händer väl ca 1-2 ggr i veckan ungefär.
Svar på tråden Kvinnor kollar mig ofta i skrevet