• Anonym (E)

Är hon inte intresserad?

Är intresserad av tjej i min kurs. Har fått en känsla att hon flirtat med mig också.

Vi bor i en ganska liten ort, och när jag var inne på tinder så såg jag henne där och gav en like.
    Det stod att hon var nyligen online också, men det har gått någon vecka nu och hon har inte gillat mig tillbaka. Hur ska jag tolka det? ska jag fortsätta flirta med henne irl eller hur skulle ni göra? 

• Svar på tråden Är hon inte intresserad?
  • Meenos

Alla betalar inte för tinder och skulle hon inte betala för det kan hon inte se att det är du, Bara om du skulle komma upp i hennes flöde och hon gillar dig matchar ni. 

ja har själv 9 stycken likes, men grejen är att senaste gången ja betalade för en vecka guld för att kunna se vilka det vara för att lika tillbaka var typ 7 av kontona fake konton och resten svarade inte på meddelanden. 

så jag skulle inte ta tinder grejen som att hon vet att du har gillat henne. däremot kanske du kan fråga henne om hon vill ta en fika någon gång ? eller hitta möjlighet att kanske studera med henne ? prata om kursen och det kursen innefattar. 

Svar på tråden Är hon inte intresserad?