Inlägg från: Faile |Visa alla inlägg
  • Faile

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Jag har jobbat och sen har jag spelat Genshin Impact på PS5. Hunnit läsa lite emellan också och boken just nu är The sword of Kaigen. Imorgon hoppas jag hinna spela lite Animal Crossing på switchen. 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Faile
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2024-09-05 07:12:59 följande:

Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!

Vad gör du mer än fokuserar på ditt rövhål? Dygnet innehåller 24 timmar, du måste ju göra så? Förhoppningsvis iaf. 
  • Faile
    Faile skrev 2024-09-06 22:54:42 följande:
    Vad gör du mer än fokuserar på ditt rövhål? Dygnet innehåller 24 timmar, du måste ju göra så? Förhoppningsvis iaf. 
    MER än så
  • Faile

Eftersom jag jobbade till 20 hann jag inte så mycket mer än spela Genshin. Läste före jobbet och har jobbat mig vidare till Mistborn av Brandon Sanderson. Har faktiskt läst de två första tidigare så har bara den tredje kvar. 

• Faile

Jobbat och spelat animal crossing och nu är jag här. Läst lite Hail Mary av Andy Weir. Har redan läst den men den är så mysig så jag läser om utvalda delar. Är annars mittemellan böcker vilket alltid är jobbigt. 

• Faile

Försökt hitta en bok jag gillar. Börjat på flertalet men avbrutit alla för de ger mig inte det jag vill ha ( hjärtekross, smut, glädje, humor, sorg etc). Slöstirrat på The Good Place istället, men jag behöver en bok ( Romantasy ) som ger mig det jag behöver. 

• Faile
    Mayjel skrev 2025-05-10 00:31:06 följande:
    Du är inte mycket för dark romance-fantasy? Blev själv rekommenderad en bok skriver av nån Kathryn Ann Kingsley - Harrow Faire. Ska tydligen bjuda på en salig blandning av fantasy, mörk humor och mörk kärlek.
    Jag vet inte riktigt vad Dark betyder. Vill inte läsa om övergrepp, våldtäkter osv om det handlar om MMC( manliga karaktären ). Det är en sak om det är förut av tidigare personer, men vill att MMC ska vara clean liksom. 
  • Faile
    Mayjel skrev 2025-05-10 00:40:25 följande:
    Enligt beskrivningen så ska det handla om en kärlek som gror ur hat, alltså att två personer först är fiender vilket succesivt går över till kärlek. Kanske inte din grej då om du söker något mer "clean" i karaktärsväg. 
    Ska kolla! Med mer clean menar jag mest en mmc som inte begår sexuella övergrepp ( det finns sådana böcker ) tack! 
  • Faile
    Mayjel skrev 2025-05-10 01:01:43 följande:
    Själv finner jag det lite suspekt med hela den där idén om fiender som övergår till älskande par. Men ja, du får nog kolla upp det.
    Nej, enemy to lovers är bästa tropen så jag har inget att klaga på där. Cool
  • Faile

Läser "When the moon hatched" och önskar att den aldrig tar slut!

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag