Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Jag har jobbat och sen har jag spelat Genshin Impact på PS5. Hunnit läsa lite emellan också och boken just nu är The sword of Kaigen. Imorgon hoppas jag hinna spela lite Animal Crossing på switchen.
Jag har jobbat och sen har jag spelat Genshin Impact på PS5. Hunnit läsa lite emellan också och boken just nu är The sword of Kaigen. Imorgon hoppas jag hinna spela lite Animal Crossing på switchen.
Idag har jag bestämt mig för att inte låta Kr provocera. Istället provar jag mitt nya röda läppstift. När jag långsamt drar det över min största ringmuskel munnen så tänker jag på hur skönt det är att få vara sig själv. Jag passar verkligen i den här heta röda färgen. Eldigt värre. Puss!
Eftersom jag jobbade till 20 hann jag inte så mycket mer än spela Genshin. Läste före jobbet och har jobbat mig vidare till Mistborn av Brandon Sanderson. Har faktiskt läst de två första tidigare så har bara den tredje kvar.
Jobbat och spelat animal crossing och nu är jag här. Läst lite Hail Mary av Andy Weir. Har redan läst den men den är så mysig så jag läser om utvalda delar. Är annars mittemellan böcker vilket alltid är jobbigt.
Försökt hitta en bok jag gillar. Börjat på flertalet men avbrutit alla för de ger mig inte det jag vill ha ( hjärtekross, smut, glädje, humor, sorg etc). Slöstirrat på The Good Place istället, men jag behöver en bok ( Romantasy ) som ger mig det jag behöver.
Läser "When the moon hatched" och önskar att den aldrig tar slut!