Inlägg från: Anonym (Lena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lena)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Mayjel skrev 2025-09-08 17:42:20 följande:

Ja, det var ganska trevligt, all stress undantaget då förstås. Energidrycken är fortfarande i kylen. Får spara den till ett ordentligt träningspass nån gång. 

Idag har jag inte gjort så mycket ännu. Loggade in här och fick se att stalkern Lars är i farten igen. 

Ville bara påpeka att han använder mitt forumsnamn i syfte att göra ner och förtala mig. Bara så ni andra medlemmar vet att det absolut inte är jag som skrivit det rena nonsens han spottat ut sig hittills. Det rör sig bara om baktaleri och trakasserier. 

Tänkte ge mig av till Ica Maxi i Högsbo, en av de största Icabutikerna i stan, och kolla runt lite. Älskar att gå runt i stora matbutiker med ett brett sortiment. De har en avdelning för bageri och konditori i samma storlek som ett riktigt konditori kan man säga. Massor av godsaker att välja mellan.

Du har ju härjat runt som en riktig plåga här under en längre tid så inte konstigt att folk lackar ur på dig😂

en fråga: inte för att vara taskig eller så. Har du autism?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:18:12 följande:

Nej som sagt. Jag har inte spytt galla över någon utan det rör sig om ett troll som utger sig för att vara jag. 

Finns några trådar längre ner i fältet där du själv kan se att det är en medlem som skriver anonymt där han också  stulit mitt namn, vilket man naturligtvis inte får göra.

Äh sluta ljug nu. Kolla bara hur du håller på och är taskig och förstör andras trådar. Dom vill bara prata om sex och du är där och trakasserar hela tiden. 

Ett av många exempel är denna tråd: https://www.familjeliv.se/forum/thread/83501241-om-ett-par-raggar-pa-dig

du är en elak människa så inte konstigt folk lackar ur på dig. Usch!

• Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:32:08 följande:
    Jag har inte förstört nånting utan enbart sagt vad jag tycker i en tråd som ställer en fråga till oss kvinnliga medlemmar. Då har man rätt att yttra sin åsikt och trådstartaren kan inte räkna med positivt gensvar enbart.

Och tråden har dessutom blivit nedtummad av ett tiotal personer så jag är uppenbarligen inte ensam i mina åsikter därinne.
    Du går in på princip alla sextrådar och förstör. Det är typ ditt kall i livet. Så patetiskt. Och nej du svarar aldrig på vad TS frågar om eller är intresserad av. Du är en elak människa och förtjänar den skitstorm du får då och då så kom inte å gnäll.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lena)
    Mayjel skrev 2025-09-08 18:41:43 följande:
    Ja, det kommer jag att göra, eftersom du hänger dig åt mobbing och personangrepp just nu.
    Ja, bara du har ju tillåtelse att mobba folk här så självklart ska du göra det! 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag