Inlägg från: Anonym (Att folk aldrig lär sig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Att folk aldrig lär sig)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Kontaktannonser är inte tillåtna på Familjeliv, särskilt inte sådana av sexuell natur. Sök nån annanstans, t.ex. en riktig sexsida ,vilket Familjeliv verkligen inte är.

Vill också önska alla härinne en god jul. Utom dig Lasseman. Du förtjänar det inte för du har varit så elak mot mig.

Sen lär du knappast ordna någon trevlig afton för dig själv i vilket fall. Den enda jultradition du tar del av numera är väl nubben gånger tio då. Det ser man ju på kaggen din om inte annat. Får plats många klappar i den jästa bulldegen, den är ju större än tomtefars julsäck. 

Inte så mycket än. Är ju uppe i ottan. 

Varit ute, beställt badkläder på nätet, ätit middag. 

Ligger här i soffan just nu och det är vid denna tid det känns som mest jobbigt. Även om jag nyss ätit gott så tänkte jag samtidigt på att du aldrig mer kommer att göra det och detta gör mig så ledsen. Man får dåligt samvete.  

Samma med simkläder och promenader. Du kommer aldrig mer simma eller gå på fina sommarpromenader och detta krossar mitt hjärta.

Vi hade inte setts sen innan pandemin och jag ville länge åka till dig med mamma. Nu får jag aldrig mer se dig, bara sitta här och grubbla, försöka minnas vår sista träff hos dig för en 5-6 år sen. Ett sista minne jag vill bevara från vårt umgänge. 

Önskar att det kunde bli dag igen så man kunde ge sig av ut och bli distraherad av annat, så man slapp sitta här och sörja. Det känns så ledsamt och tomt efter dig. 

Städar.

Var på stranden.

Spelat Candy Crush 

Tvättat fönster.

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag