Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Anonym (Hm) skrev 2025-01-27 23:08:50 följande:

Tittar in här😁

Jag med! 😁
  • Eurydike
    Anonym (Donnan) skrev 2025-02-01 23:52:31 följande:

Har en spinnande katt i knät  🐈 

Det är så mysigt och rogivande! 😻
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-01-31 06:48:03 följande:
    Är det caféet Augustas folksalong du menar? Kollade upp detta häromdagen men lyckades inte hitta några detaljer kring deras fikameny tyvärr.
    Du får gärna berätta mer om detta sen när du kommit tillbaka från din vistelse Glad
    Och om allt det andra också förstås. 
    Exakt! Jag såg ett klipp och läste en intervju om caféet, men någon fikameny såg jag nog inte till. Fast jag läste att de serverar vegetariska kroppkakor, vilket jag tycker om 😋 Jag ska absolut berätta mer om fiket och resan sedan!
  • Eurydike
    Anonym (Micke gullefjun) skrev 2025-02-01 20:34:02 följande:

Tänker på alla heta grabbatag på jobbet. Mmmmm härligt med svettiga tunga lyft. Kroppskontakt när den är som bäst! 

Tunga lyft kan vara upplyftande! Nu blir det styrketräning 💪
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-02-05 16:15:46 följande:
    Kroppkakor är väl en sorts maträtt? Ja, berätta mer lite senare! Må så gott så ses vi snart Glad
    Precis! Det är en slags potatisbollar som brukar serveras med brynt smör och lingon. Men med tanke på att namnet innehåller ordet kakor så kan man nästan tro att det är fika 😂🍪 Må så gott du med och vi ses snart! 😊
  • Eurydike
    Anonym (Tjorven) skrev 2025-02-08 23:30:08 följande:

Jag är ute och rastar Båtsman

Det hade jag också varit om jag hade en Båtsman! 🐶
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-02-07 21:29:10 följande:

Hämtat mina nya ljusgula sommarjeans från en närbutik, köpt nutellasemlor och haft filmkväll med modern. Rysare med Richard Gere om nån nattfjärilsman som härjade. Rätt otäck. 

Ska chilla och ta det lugnt för resten av kvällen. 

Det låter vårigt och fint med ljusgula jeans! 🌼 Och desto rysligare med nattfjärilsmannen. Tror inte jag har sett den filmen.
  • Eurydike

Ska träna på min nya trappmaskin! En perfekt maskin för den som känner att livet är lite för lätt och behöver en uppförsbacke 😂

• Eurydike
    Anonym (Jaha ...) skrev 2025-02-13 22:21:36 följande:

Första Mars firar jag två år som arbetslös. Idag har jag gjort ungefär samma som de senaste två åren - ingenting!
    Går ut när jag måste till ICA, Bolaget eller tanka bilen, vilket jag ändå gör när jag är till ICA....
    Annars TV och internet.
    Rätt jobbigt när man haft ett väldigt socialt jobb med många kontakter under 35 års tid.
    Lite som att kasta en pinne i framhjulet på en cykel typ..

Det låter som en jobbig omställning! Jag kände lite så när jag pluggade på distans för flera år sedan. Det var faktiskt så jag hamnade här på Familjeliv 😄 Hoppas det löser sig med vardagstristessen och att du hittar ett nytt jobb snart!
  • Eurydike
    Mayjel skrev 2025-02-13 22:05:35 följande:
    Uppförsbackar är jobbiga. Men ibland kan de göra en gott iallafall. Så man inte blir alltför seg och bekväm av sig i livet. Kör på bara och känn endorfinerna flöda efteråt Solig
    Ja, och dessutom måste uppförsbackar följas av nedförsbackar, så något gott borde de ju föra med sig 🤩 Förutom på min trappmaskin då, för där går det bara uppför, men det är en härlig känsla efteråt! 🌞
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag