Mayjel skrev 2025-02-15 21:37:41 följande:
Önskar att jag kunde se hur ett inlägg kommer att se ut innan man postar det. En funktion som alltid funnits på forum som Flashback och borde införas här också. Jag är lite rädd för att göra bort mig annars. Men man kan ju alltid chansa och sen be moderator ta bort texten om det hela blir fel.
Ja, den där röda hjärtetårtan var väldigt gullig, just för dess späda storlek som räckte till två personer. Billigare blir det också om inte annat.
Tur att den observanta tjejen i kassan först frågade mig vilken text jag ville ha på tårtan.
Märkte inte ens att tårtorna hade olika kärleksförklaringar i kristyr, med hänsyn till gårdagens högtid. Lite lustigt om man råkat välja den tårta där det stod "vill du gifta dig med mig?". Käckt att ta med sig hem till mamma

Håller med! Det finns mycket som behöver förbättras. Jag skulle vilja att man kunde redigera sina inlägg efteråt, för det vore skönt att kunna rätta slarvfel av olika slag. Ja, man kan absolut chansa och be moderator ta bort texten om det blir fel! Jag har gjort det när jag känt att jag varit helt OT.
Det låter ju perfekt med en sådan tårta! ❤️ När jag fyller år brukar jag alltid fira in dagen med en stor glasstårta av märket Kling. Detta firande började när jag var ett år gammal och har fortsatt sedan dess, med några få undantag. Firandet börjar mitt i natten med en tårta för tolv personer. Är jag ensam just då så tar jag ju bara ett musbett av hela tårtan, men som tur är går den att frysa in 🎂
Oj! Vilken tur att hon frågade 😂 Det hade säkert jag också missat och din mamma hade nog blivit ganska snopen över ett frieri 🤣