Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Anonym (A) skrev 2025-04-18 18:56:12 följande:

Idag har jag rensat och städat på min balkong. Den är rätt stor och har varit lite eftersatt men nu börjar det likna något. Jag har burit ut de gamla utemöblerna, putsat fönstren, sopat och släpat tunga krukor. 

Jag har köpt en loungesoffa som man kan ligga och läsa i nu när det blir varmare eller sitta och babbla med en kopp kaffe. 

Sedan kommer det roliga med att plantera blommor och fixa lite snygg inredning med lyktor etc. 

Jag är rätt slut nu och känner mig allt lite duktig.

Bra jobbatGlad Mysigt med en så stor balkongGlad
  • Anonym (Hm)

Mysdag i hemmets lugna vrå idag.

• Anonym (Hm)

Haft en lugn och skön påskhelg.

• Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-04-21 03:44:00 följande:

Inte så mycket eftersom dagen efter påskafton borde vara en tid för vila och att ta det lugnt. Trist väder har det varit också.

Var dock ute en stund ändå och hade turen att stöta på en helt ny katt, där i regnet på min innergård.
    Kom då att tänka på dig Eurydike eftersom du pratade om norska skogskatter då vi var på kattcafé sist och jag tror att denna bastanta hankatt var just en sådan.

Han hade spetsiga öron med små tofsar och en yvig man vid bröstet. Måste visa bilder vid nåt tillfälle. Han var sååå fin Solig

Känner mig ensam. Det är över 10 timmar kvar tills man åker till systern med familj. Trött och rastlös. Vill inte lägga mig. 

Hoppas att du är hos din syster nuGlad
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-04-22 23:12:51 följande:
    Låter tufft! Själv är jag trött efter påsklovet, men imorgon får jag sluta lata mig ur form och kavla upp ärmarna på jobbet igen 💪
    Glad
  • Anonym (Hm)

Rundar av dagen med att titta in härGlad

• Anonym (Hm)
    juliuspuliuscaesar skrev 2025-04-28 19:26:41 följande:

Sökte jobb lite. Åt köttgele till o med! Skrattande

Hoppas att det går bra med jobbsöket
  • Anonym (Hm)

Kollar runt på ett lite segt FL.

• Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-04-30 23:21:14 följande:

Varit i Slottsskogen och lyssnat på skönsjungande vårkörer.

Hämtade lite nya kläder nere på Chapmans torg därefter. Just provat min nya blå jeanskjol med paljetter på. 

Tänkte bära denna kjol ihop med en vit satinblus den 17 maj. Passar bra med en blåvit klädsel till finalen av Eurovision. Med tanke på att vi i år representerar Finland, som ett alternativ till vårt eget land. 

Då är det bastudagsSkrattande
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag