Inlägg från: Anonym (Hm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hm)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Eurydike skrev 2025-05-01 17:35:01 följande:
    Fint att ni är överens! Jag tycker om hur du beskriver er relation. Att hitta tillbaka till någon som alltid accepterat en helt och hållet. Det är ju precis det man letar efter, om man nu letar. Även att kunna vara tysta tillsammans är viktigt!
    Håller med
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2025-05-01 17:29:24 följande:
    Köttgelé har jag nog aldrig ätit 🤔
    Inte jag heller, vet inte vad det är.
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-05-02 23:46:38 följande:
    Ja, ett väldigt påklätt bastubadande. I full kostym och allt.
    Det är varmt i bastun
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-05-02 23:49:30 följande:
    Aladåber antar jag är vad som åsyftades. Aldrig testat detta jag heller. Tänker osökt på sylta som har en lite geleaktig konsistens nästan. Eller hundmat Solig
    Aladåb kan det nog vara.
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-05-03 00:15:04 följande:
    Ja, exakt, och varmare lär det ju bli i full mundering så att säga. De borde strippa. Bara för att inge en autentisk känsla av bastubad. 
    Ha, ha, det skulle vara nåt det😀
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-05-03 00:19:43 följande:
    De verkar lite för blyga och ödmjuka för att göra nåt sådant, dessa tre finska bastubröder. En fin egenskap iofs.
    Ja. det är det. Dom verkar lite blyga alla tre.
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-05-03 00:28:36 följande:
    Sussa sött 😴 🌛
    Tack, sov så gott, hoppas att du sov gottGlad
  • Anonym (Hm)
    Mayjel skrev 2025-05-03 00:44:09 följande:

Träffat granntjejen idag och gått vår vanliga runda i Frölundaområdet. Soligt och fint, om än lite väl hårda vindar. Hoppas på en lugnare luft imorgon.

Ligger i soffan och tittar på film just nu, Lida (1990), baserad på Stephen Kings roman. Inte så isande skräckfyllt som jag först trodde, med tanke på genren.

Hittills blir jag mest irriterad på det psykiskt labila fruntimret som gapar och har sig, styr och ställer över den stackars invalide mannen. Ska fortsätta kolla nu.

Hoppas att filmen blev lite bättre sen.
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag