• Anonym (Lisa)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt  istället 

• Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
  • Anonym (Kr)

Just beställt en stor burk med Baileys fudge. Väldigt goda och blir lite billigare att köpa via nätet.

Ska dela dem med modern när jag hämtar upp dem om ett par dagar. Blir finfint det.

• Eurydike
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-26 01:25:05 följande:

Just beställt en stor burk med Baileys fudge. Väldigt goda och blir lite billigare att köpa via nätet.

Ska dela dem med modern när jag hämtar upp dem om ett par dagar. Blir finfint det.

Låter gott! Jag borde också beställa en 😋
  • Eurydike
    Anonym (Hm) skrev 2024-09-21 23:34:47 följande:

Dags att sova.

Det är det här också!
  • Anonym (Hm)
    Eurydike skrev 2024-09-26 03:26:56 följande:
    Det är det här också!
    Glad
  • Anonym (Kr)

Träffade modern förut. Lite lunch tillsammans framför skräpserien med glamour i titeln.

Ligger just nu i soffan och återhämtar mig lite efter ett kraftigt skrattanfall. Har varit trött och seg hela dagen och då får jag lättare till skratt av nån anledning. Flamsade hos mamma förut också vilket hon påpekade med en gång att "nu är du visst lite trött märker jag". 

Lite trist att man så sällan skrattar annars. Det känns ju bra i kroppen när man gör detta. En sorts njutning nästan.
    Sker nästan alltid bara när jag är trött och sovit för lite. Nån mer som har det likadant? Undrade bara vad detta kan bero på. Man skrattar åt de mest larviga, omogna saker likt ett barn. 

• Anonym (Kr)
    Eurydike skrev 2024-09-26 03:26:27 följande:
    Låter gott! Jag borde också beställa en 😋
    Gör det vetja! Om du inte testat denna fudge förut så var beredd på en krafig och mycket distinkt likörsmak. Men gillar man Baileys gräddlikör så gör man.

Härlig konsistens på fudgen också. Inte alls hård och tuggig likt de där stora fyrkantiga bitarna i lösgodiset utan mer mjuk, nästan smältande, i ens mun.  
  • Eurydike
    Anonym (Kr) skrev 2024-09-27 02:11:09 följande:
    Gör det vetja! Om du inte testat denna fudge förut så var beredd på en krafig och mycket distinkt likörsmak. Men gillar man Baileys gräddlikör så gör man.

Härlig konsistens på fudgen också. Inte alls hård och tuggig likt de där stora fyrkantiga bitarna i lösgodiset utan mer mjuk, nästan smältande, i ens mun.  
    Det låter verkligen som något jag skulle gilla! Ikväll blev det inte likörsmak, utan glass med smak av popcorn och brynt smör 😋 Det var också gott!
Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag