-
Det fick jag😂🌈Eurydike skrev 2025-08-06 22:01:22 följande:Då hoppas jag att du fick se en regnbåge! 🌈 -
Kramar till dig.Anonym (Tjorven) skrev 2025-08-07 16:17:59 följande:Jag separerat med min kille igår kväll🥹
-
En äldre kisse brukar vara lugnare😀🐈Mayjel skrev 2025-08-07 18:04:39 följande:Ja, så sant, hehe!
Det lät väldigt gott alltihop, kanske att getosten inte riktigt passar in rent smakmässigt. Men det andra lätt supergott!Visst är hon, en riktig liten lejoninna. Tänker att hon kanske också är en lugn katt som inte har lika mycket bus och klös i sig som de yngre. Sånt uppskattar ju jag, lugn och ro.Eurydike skrev 2025-08-06 22:04:16 följande:Spanade in Noomi nu och hon är en riktig sötnos med en seniorkatts härliga pondus! 😻 -
Lite kyligt i luften men solen är varm.
-
Det känns lite höstaktigt ute redan.
-
Bra jobbatRaYzLeR skrev 2025-08-13 03:26:14 följande:Nej jag har tröttnat på Flashback. Hänger på SweClockers och Familjeliv istället. Jag hängde mycket på Flashback när jag drack. Men nu har jag ju varit nykter i nästan två år.
-
Surfar runt lite.
-
Ja, det behövs i höstmörkret som närmar sig.Mayjel skrev 2025-08-13 21:37:16 följande:Besökte Purrfect idag igen och det är nog en av de bästa smultronställen i stan just nu. Man blir helt salig med alla dessa spinnande pälsklingar omkring sig.
Måste skaffa prenumeration för en månad framåt, nu i september. Känns som att man kan behöva lite extra uppmuntran sen när höstmörkret närmar sig.
-
Tagit det lugnt i värmen idag.
-
Vad mysigt😀Anonym (Längtar) skrev 2025-08-15 07:45:30 följande:På tåget på väg till jobbet efter en mysig kväll igår med älsklingen. Nu är det 4v till nästa gång pga livet. Så det behövdes att ses då det är typ 4v sedan senast.
I helgen ska jag besöka mamma som är hemma i stan en sväng. Hon har varit på landet hela sommaren och åker dit igen i nästa vecka.