Vad gör du just nu eller var har du gjort idag
Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället

Nu när FL har har plockat ner tråden vad gör du just i sex forumet nu så startar jag en ny tråd under övrigt istället

Laddar inför att baka! Det kommer nog att bli kul, och väldigt gott :)

Pustar ut efter en hård dag 😮?💨

Gör middag :) Hemmagjorda pannbiffar, kokt potatis och (snart) gräddsås från grunden.
 Så gott så gott. Jag fastar idag men det gjorde ändå gott att läsa om din middag. Hoppas det smakade!
 Så gott så gott. Jag fastar idag men det gjorde ändå gott att läsa om din middag. Hoppas det smakade!

Silviakaka förresten om någon undrar.
 Silviakaka förresten om någon undrar. Så gott så gott. Jag fastar idag men det gjorde ändå gott att läsa om din middag. Hoppas det smakade!
         Silviakaka förresten om någon undrar.
 Silviakaka förresten om någon undrar. Så gott så gott. Jag fastar idag men det gjorde ändå gott att läsa om din middag. Hoppas det smakade!
        Plockat fram adventsbelysningen idag

Tagit fram min låda med julpynt 🤶

Tagit fram min låda med julpynt 🤶