Inlägg från: Anonym (Längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar)

Vad gör du just nu eller var har du gjort idag

Faile skrev 2025-06-07 00:02:45 följande:

Läser "When the moon hatched" och önskar att den aldrig tar slut!

Måste fråga med tanke på ditt nick.... WoT-fan?
  • Anonym (Längtar)

Var på kyrkokonsert på nationaldagen. Vännens dotter sjöng. Chattat med älsklingen. Har jag tur så hinner han komma förbi en sväng på söndag när han är på väg hem från SRF. Hoppas, hoppas.

Tänk vad mycket enklare det hade varit om barnen kände honom men där är vi inte än. Vi vet ju knappt vad vi är mer än att vi gillar varandra Men det är så skönt ändå att vara på samma våglängd med allt. Vi har ingen brådska. Både hans och mina barns mående går först. Mina vet iof om honom, då de sett mig chatta mycket med en person, men de har inte uttryckt en önskan om att träffa den mamma gillar och det är ok. 

Nu ska jag försöka somna om igen. 

• Anonym (Längtar)

Nähäpp, ingen tur med saker idag.... helgtrafik kom emellan...  nåja, så är det ibland... tog honom två timmar längre att komma i närheten av mig och då var barnen på väg hem... man får inte alltid som man vill... skönt ändå att ha fått hem barnen. Nu förbereder jag inför morgondagens utflykt med skolan. Plättar stod på önskelistan. 

• Anonym (Längtar)

Packat, städat, påbörjat resan till flygplatsen, insett att ena barnet mobil är kvar hemma, åkt hem och hämtat mobil, åkt till flygplatsen och hotellet, insåg vid incheckning att passen ligger kvar hemma eftersom jag inte hade hjärnan med idag.... så nu är jag på väg hem för att hämta passen... barnen är installerade på hotellrummet. Tur de är gamla nog att kunna vara ensamma ett tag.... 

Första utlandsresan efter separationen förra året och tidigare har alltid exet ansvarat gör allt sånt.

• Anonym (Längtar)
    Anonym (Hej) skrev 2025-06-19 21:07:03 följande:
    Men på Flashback så är ju folk vakna på natten.
    Häng där då... 
  • Anonym (Längtar)

Klockan är strax innan 18.30. Vi har just ätit middag på motellet. På väg norrut i British Columbia. Varit på roadtrip sedan i måndags. Imorgon når vi det nordliga målet för att sedan ta båten till Vancouver Island där vi blir i ca en vecka. 

Glad midsommar på er!

• Anonym (Längtar)

Ligger och har svårt att sova. Klockan är 01.15 hos mig. Det är 3,5 dagar kvar på denna resa innan vi beger oss av hem till Sverige igen. Der har varit mysigt men också en del känslomässigt som svämmat över, speciellt hos ena barnet. Det är knappt att vi hinner hem innan de ska iväg på semester med sin andra förälder. Dessutom behöver de ta ett beslut på om de önskar fortsätta med sin befintliga idrott eller inte. Om valet är inte kommer det inte att tas väl emot av den andre föräldern vilket så klart oroar barnen. 

• Anonym (Längtar)

På en flygplats på andra sidan jorden och väntar på att få åka hem. 

• Anonym (Längtar)

Svårt att sova. Kroppen är fortfarande ur fas efter resan.  Började jobba igår. Kom överens med kärleken igår att komma över på söndag efter att han lämnat barnen till deras mamma på förmiddagen. Längtar då det var då länge sedan vi sågs. 

• Anonym (Längtar)

Promenerade från Hötorget till Gullmarsplan igår efter jobbet. Det var mysigt. Gjorde övningar jag fått av naprapaten för min bråkiga vänsterarm/axel. Fick dryneedling och laser på den i tisdags. Ska tillbaka på måndag. Får se om det blir promenad även idag. 

Svar på tråden Vad gör du just nu eller var har du gjort idag