Inlägg från: Anonym (Dildo på ben.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dildo på ben.)

Penisöverdrag

Brukar ibland skämta om männen vi bjuder in som extra killar som dildos med egna ben. Självklart lite respektlöst men personligen tycker jag inte att du skall förvandla dig själv till en sexleksak. 

Har inte frun utryckt något önskemål i den riktningen är mitt råd lägg leklusten och viljan att exprimentera på annat.

Själv vill jag i möjligaste mån ha sex utan kondom så att använda ett penisöverdrag känns inte lockande.

• Anonym (Dildo på ben.)
    XDX skrev 2024-08-05 12:55:34 följande:

Jag gissar att BBW har rätt ovan. Men finns en hel del tricks med vinklar och så. Har du utforskat det ordentligt? 

Se t ex www.allstarpositions.com

Nu handlar denna tråd om penisöverdrag och eventuella erfarenheter och känslor runt detta. Inte om samlagsställningar och hur jag än läser TS så kan jag inte läsa in något som handlar om att frun inte är nöjd med den naturliga penisen eller dess storlek.
  • Anonym (Dildo på ben.)
    Anonym (BBW) skrev 2024-08-05 15:56:19 följande:
    Hatstormen är mycket befogad.

Den tråden var en ren uppvisning i respektlöshet, kvinnoförakt, vidriga kommentarer runt kvinnor som inte ville vara en del i en runktråd om vaginors djup och olika metoder att mäta djup på. Värst var ändå den totala okunskapen och respektlösheten runt kvinnor som har psykiska och fysiska men på grund av män som haft ett behov att föra in föremål i kvinnors vaginor i syfte att plåga och utöva makt där XDX stod för merparten av vidrigheterna, respektlösheten och okunskapen. 
    Bra sammanfattning. Tråden var fruktansvärd.
  • Anonym (Dildo på ben.)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-05 16:29:40 följande:
    Så du vill påstå att det var det ända du skrev i den tråden. 

Vill påminna om att jag är läskunnig och har ett gott minne.

Om du inte förstår varför du skapar denna denna hatstorm så har du stora problem. 
    Även jag är läskunnig och har också ett fungerande minne.
  • Anonym (Dildo på ben.)
    XDX skrev 2024-08-05 17:09:28 följande:
    Tråden fylldes med lögner, förtal och mobbning mot mig. Jag anmälde en massa av dessa inlägg med önskan om att ingripa mot mobben. Jag önskade inget raderat, men moderatorerna svarade tyvärr med att radera hela tråden. (Jag har t o m bett moderatorerna att återställa tråden, men inte fått nån respons på det.) Annars hade du kunnat läsa själv istället för att gå på hörsägen som du nu verkar göra. Ett annat alternativ, som jag själv och förmodligen de flesta anser klokare, är att låta bli att engagera sig i detta och bara scrolla vidare. 
    Vilka mobbare. Var det någon som var extremt otrevlig och respektlös i den tråden så var det du. 
  • Anonym (Dildo på ben.)
    Anonym (Eva) skrev 2024-08-08 19:19:48 följande:
    Så förvånande att du var tvungen att ta upp måtten på ditt älskade organ trots att tråden handlar om erfarenheter av penisöverdrag. Bara lite förvånande att det inte ges råd om att mäta vaginan för att få till den perfekta matchningen.
    Han är tjatig som en hackig lp-skiva. Vill man låtsas vara någon annan är det lite smart att inte tjata om det egna organet stup i kvarten men är man förälskad i sitt eget könsorgan så är man och då blir det svårt att variera sina inlägg. 
Svar på tråden Penisöverdrag