Inlägg från: Anonym (Eva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eva)

Penisöverdrag

XDX skrev 2024-08-05 12:55:34 följande:

Jag gissar att BBW har rätt ovan. Men finns en hel del tricks med vinklar och så. Har du utforskat det ordentligt? 

Se t ex www.allstarpositions.com

Glömde du inte rådet att det extremt viktigt att mäta fruns vagina med en banan och ett måttband för att hitta ett matchande penisöverdrag.
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 14:07:09 följande:
    Tänker att en crucifixformad dildo med måttgradering är att föredra. Eller vad tror du? Dock bara hittat en modell, och den har inte lika grovt ollon som jag 🤣🤣😘

Lämna nu tråden on topic. Du får gärna fylla min meddelandebox istället.
    Du är fan inte frisk på en enda fläck. 

Dock väldigt bra att du även i denna tråd visar hur jävla sjukt i huvudet du är.

Kommer aldrig att bli off topic att upplysa besökare på detta forum om dina vidriga kommentarer runt vaginor och mätning av dessa.
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 14:50:00 följande:
    Du verkar helt humorbefriad 🤣

Men du har i alla fall dina lögner om mig att leva på 😘 

Beklagar till trådskaparen, trist att mina mobbare skräpar ner din tråd. Kanske moderatorerna kan göra nåt. 
    Vad är det du påstår är lögn. Är läskunnig och läste dina vidriga inlägg så vad är du vill påstå är någon form av lögn när man påminner om din vidrigheter. Kan garantera att jag absolut inte är humorbefriad men det finns inte tillstymmelse till humor i dina kommentarer och dess vidrigheter. 
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 16:26:45 följande:
    Någon skapade en tråd om vaginors djup. I den frågade någon upprört om tanken var att de kvinnor som vill mäta sin vaginas djup ska föra in en linjal. 

Jag tipsade om att istället använda ett penisformat föremål som t ex en dildo, gurka eller banan. Givetvis med sunt förnuft och kondom och ev glidmedel. 

En nära kvinnlig vän gjorde detta och mätte sin vaginas djup. Hon använde helt vanligt sunt förnuft och allt gick bra. 

Jag har ingen aning om varför ett drev av hat, mobbing, lögner och förtal har startats mot mig. Riktigt obehagligt, som om man råkat i luven på någon sekt/klan/gäng. 

Oavsett vad jag skriver och i vilken tråd så dyker de upp och brer ut sig helt skamlöst. 

Låt er inte luras med i detta. 
    Så du vill påstå att det var det ända du skrev i den tråden. 

Vill påminna om att jag är läskunnig och har ett gott minne.

Om du inte förstår varför du skapar denna denna hatstorm så har du stora problem. 
  • Anonym (Eva)
    XDX skrev 2024-08-05 17:09:28 följande:
    Tråden fylldes med lögner, förtal och mobbning mot mig. Jag anmälde en massa av dessa inlägg med önskan om att ingripa mot mobben. Jag önskade inget raderat, men moderatorerna svarade tyvärr med att radera hela tråden. (Jag har t o m bett moderatorerna att återställa tråden, men inte fått nån respons på det.) Annars hade du kunnat läsa själv istället för att gå på hörsägen som du nu verkar göra. Ett annat alternativ, som jag själv och förmodligen de flesta anser klokare, är att låta bli att engagera sig i detta och bara scrolla vidare. 
    Nu drunknar du i din offerkofta. Om det var någon som mobbade, var respektlös, väldigt okunnig och totalt saknade förmåga att ta in vad andra skrev så var det du. 

Sluta larva dig, du gör dig bara till åtlöje. 

Njut av att du har rekordet när det gäller vidrigheter på detta forum.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Frallan) skrev 2024-08-08 09:28:41 följande:
    Jag kollade på produktinfon och om jag förstått rätt är den ca 19 cm lång och cm 5 cm i diameter. Dessutom ser den rak ut, d v s lika tjock hela vägen ut t o m ollonet. Är själv nära de måtten och den formen, och min erfarenhet är att det är i överkant för många, och det är tjockleken som är mest utmanande.

Så dina tankar här känns kloka tycker jag. I synnerhet om man vill kunna släppa loss och inte hela tiden vara försiktig under samlaget. Är dock ingen "expert" med tresiffrig bodycount, så jag är inte helt säker på vad som är typiskt. 
    Så förvånande att du var tvungen att ta upp måtten på ditt älskade organ trots att tråden handlar om erfarenheter av penisöverdrag. Bara lite förvånande att det inte ges råd om att mäta vaginan för att få till den perfekta matchningen.
Svar på tråden Penisöverdrag