Pericles skrev 2024-08-07 18:42:31 följande:
Skulle absolut rekommendera mega sleeve som några nämnt ovan, när jag fick hem den trodde jag att den skulle vara för stor samt även knepig att använda, men storleken fungerar utmärkt (ta det lugnt i början och glidmedel på) och är också lätt att använda.
Har dock svårt att se att den skulle fungera om man är slak, då tror jag inte man skulle få någon styrsel alls. Själv känner jag riktigt bra när jag använder den bakifrån, missionären mittemellan medan vid ridning känner jag inte så mycket.
Det finns två fördelar med den:
a) Som man får man en paus med den på eftersom man känner mindre, och det är jäkligt härligt att få den pausen men ändå fortsätta penetrerande sex: att bara ta det lugnt och se kvinnan njuta
b) Den fyller ju upp kvinnan rejält vilket många gillar. Sen är den så pass stor att jämförelser med en verklig blir rent nonsens.
Hej
Tack för dina tankar. Det där med att få en paus är inget som jag har problem med. Jag har olika sätt att "stoppa" mig själv för att inte komma för snabbt och därmed kunna dra ut på det (om vi båda vill).
Till din "punkt b" om att fylla ut. Ja, det är ju lite det jag är ute efter. Man läser ju ofta att kvinnor inte är ute efter en längre penis utan att det möjligen är grovleken som är viktigare. Och att man gärna vill känna sig fylld. Min kvinna har aldrig klagat på att hon inte känner sig fylld eller så. Men det vore ju kul att se hur hon reagerar på lite mer. Visst, vi har dildos i byrålådan och vissa av dom är lite grövre. Hon gillar inte penetration med dom så värst mycket. Tycker att det känns plastigt och hårt. Och jag kan tänka mig att hennes upplevelse med ett penisöverdrag kommer att kännas likadant. Eller så blir det annorlunda iom att det blir en del av mig. Du upplevde inte att hon tyckte att det blev plastigt och inte kändes äkta?
Det är väl den uppfattningen jag får av "BBW" har ovanför också.
Det vore också trevligt med svar från lite fler kvinnor här. Postivit som negativt.