Inlägg från: Anonym (Liknande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liknande)

Krossad hjärta (förlorat den enda personen jag haft)

Hej.

Sällan jag besöker FL och ännu mer sällan jag skriver här men råkade se din tråd och känner igen mig i mycket av de du skriver, de blev väldigt tilltalande.

Jag förlorade min partner och bästa vän i början på de här året och även om jag har vissa ytliga bekanta och föräldrar och syskon som jag umgås lite med känner jag mig väldigt ensam. Blir ofta som "tredje hjulet" när andra gör saker.

De var också något som tilltalande mig med de du skrev om fly från verkligheten och spelet. Blev att tänka på ett spel som jag spelade en del med min syster (på datorn) och kollade upp de spelet för bara några dagar sen och såg att de fanns till just PS1. Jag har börjat samla lite på spel till olika konsoler, kanske för att fly verkligheten och att få något annat att tänka på.

De har hänt mycket andra konstiga saker senaste tiden och jag har tänkt som dig när de varit som värst men jag tror ändå att de kommer en vändning.

Skulle kunna skriva många flera liknelser med de du berättat. Vet inte men om du vill kanske vi kan skicka PM eller så. Jag satt mig visserligen som anonym på detta svar men som sagt har du lust att skriva lite så löser vi de på något vis.

• Anonym (Liknande)
    RenLuft skrev 2024-08-06 22:17:51 följande:
    Det är jag som är TS. Jag valde att inte vara anonym, så du kan skicka PM om du vill, utan att röja undan din anonymitet och samtidigt kan du själv avgöra när eller om du vill skicka PM.

Tack igen, skall du ha!
    Hej!

Försökte skicka PM till dig men de verkar inte gå
Svar på tråden Krossad hjärta (förlorat den enda personen jag haft)