Inlägg från: Anonym (Olika size) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olika size)

Hur slutar jag uppleva dem små?

Nu är du ju i ett förhållande som jag förstår? Annars kanske ett sätt skulle vara att en period ha sex med män som har väldigt små, tex åka till ett asiatiskt land där genomsnittet är 10-11 cm?

Fast nja.. , det är ju inte schysst mot de männen, såvida du inte I FÖRVÄG säger att du bara vill ha tillfälligt sex, inte ett förhållande. Många män skulle nog glatt nappa ändå, så är män.

Annars, mer realistiskt, om du är i ett förhållande, köp dildos som är mini o alltså mycket mindre än din nya killes. Onanera m dom o  "vänj dig" med dom, då kommer hans kännas större o se större ut sen.

Men som vissa säger, du kommer ju aldrig helt kunna glömma den stora kuken. Men just nu är din nya killes kuk bara "den lilla". För du jämför bara med enda kuk, den stora kuken.  Du behöver se några ännu mindre än nya killens. Tex små dildosar  (finns säker även porr med "small dicks" oxå). I jämförelse då, Då blir hans åtminstone "mittemellan" istället för din hjärna. Så funkar hjärnan: "jämför, jämför, jämför" olika, inte bara mot en enda!

Svar på tråden Hur slutar jag uppleva dem små?