Får ej sova med sambo, då han sover med sina barn
Kommer du och hälsar på när han har barnen och går hem på kvällen?
Barnen har alltså inte sovit ihop med föräldrarna bara efter skilsmässan utan hela sitt liv. Kanske de vill fortsätta tills de blir tonårigar. Du får alltså räkna med att leva särboliv åtminstone 7 år till.
Har de eget rum med leksaker, kläder och våningssäng men sover aldrig där? Hur blir det om de vill ha en kompis att sova över, ska kompisen också sova i dubbelsängen? Klarar de själva att sover över hos en kompis?
Hur blir det om ni skulle få ett gemensamt barn? Ska du och babyn flytta till din lägenhet då? Eller ska du och babyn sova i ett eget rum i hans lägenhet?
Utifrån sett verkar det bäst att du gör slut och hittar en barnlös man. Annars får du finna dig i att din dröm om att sova ihop varje natt förblir bara en dröm, iaf i flera år.
Mitt eget barn sov i egen säng i eget rum fr o m tre års ålder. Jag brukade sitta vid hennes säng och läsa godnattsaga. Sedan lade jag mig bredvid henne och det slutade med att jag somnade före henne. Jag vakade snart och kunde lämna mitt sovande barn. Hon vaknade aldrig på natten utan sov gott till morgonen.
Men hans barn kanske vaknar ofta på natten? Annars skulle de kunna somna med pappa i dubbelsängen och han kan sedan flytta över till en annan dubbelsäng i ditt rum.