Inlägg från: Anonym (Ginna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ginna)

Early bird

Dåliga erfarenheter. De kom inte in pga låst port (så klart inte deras fel) och sen var det helt hopplöst att komma i kontakt med dem. Fick automatisk meddelande om att de skulle höra av sig inom en viss tid. Helt tyst. Hörde av mig via kontaktformulär. Inga svar. Gick inte att komma fram på telefon. Över en vecka senare fick jag meddelande om att det snart kunde hämtas i en box. 

• Anonym (Ginna)
    Dexter dot com skrev 2024-08-09 06:50:25 följande:

Det står ju klart och tydligt att paketet stoppas i lådan eller hängs på lådan så varför välja Earlybird om man inte vill att det hängs på lådan? Här levereras Earlybirdpaketen av tidningsbudet och jag får ett sms en stund efter det levererats. Funkar klockrent !

Håller med. Hos oss funkade Early bird väldigt bra tills portlåset hängde sig och värden inte fixade det (morgontidningarna kommer de inte heller in med, läggs utanför porten). Det som jag tyckte var så dåligt av Early bird var att det inte gick att få kontakt med dem när de inte kom in. Jag skrev direkt att jag tex kunde gå ner och släppa in dem, men fick på över en veckas tid inga svar på mina meddelanden. 
  • Anonym (Ginna)
    Dexter dot com skrev 2024-08-09 11:51:59 följande:
    Ok, jag har alltid fått välja leveranssätt och vart det ska levereras.
    Samma här. Brukar finnas fem, sex olika leveransalternativ. 
Svar på tråden Early bird