Inlägg från: Anonym (Julia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Julia)

Orolig över längd

Jag hade inte valt att skaffa barn med en kort man just av den anledningen om det blir en pojke. Men, det är jag det och ni har ju tagit beslutet att skaffa barn så detta kan ju inte kommit som en överraskning för dig helt plötsligt. Försök njut av graviditeten och inte tänka på detta nu. Kanske har ni längre förfäder så det är faktiskt inte säkert att sonen blir kort.

• Anonym (Julia)
    halvan skrev 2024-08-09 10:15:34 följande:

Min släktingar är 164 och 165cm, mamman och pappan. Deras äldsta son är 185cm, vilket förvånade alla. Även deras yngsta son har vuxit om båda föräldrarna och har några år kvar att växa.
    De älskar att grilla och äter mycket kött, kött varje dag. Vet inte hur mycket det påverkat men barnen har fått mycket protein från animaliska produkter från start. De gillar varken fisk eller vegetariskt.

Fisk innehåller mycket protein så det går inte att jämföra med vegetariskt. 
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Suck) skrev 2024-08-09 10:46:04 följande:
    Du borde inte skaffa barn överhuvudtaget. 
    Ok. Jag har redan barn. 
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Rob) skrev 2024-08-09 16:03:35 följande:
    Det förvånar mig inte att din man fick komplimanger för sin längd. Även min pappa fick det av min mamma.

Ja, såklart han säger att han föredrar en lång kvinna då du är lång.  
    Men för de flesta män spelar längden mindre roll än det gör för kvinnor. 

Just 180 cm är minimigräns även för många kortare kvinnor.  Inte alls ovanligt att det står att män under 180 cm göra sig ikke besvär på dejtingsidor..
    Men du har väl haft förhållanden? Då är det ju inte omöjligt alls att hitta en tjej. Eller kommer jag ihåg fel. 
  • Anonym (Julia)
    Anonym (Mimmi) skrev 2024-08-11 11:47:33 följande:
    Jag tror inte att majoriteten faktiskt är intresserade av främst magra kvinnor. Smala, absolut, men inte så magra som du föredrar.
    Det ska du nog vara glad för.
    Tror inte jag heller. Jag tror att majoriteten av kvinnor och män vill ha en partner som är normalviktig. 
Svar på tråden Orolig över längd