• Skyline86

Istället för dickpicks

Därför att ni kvinnor vet inte vad ni vill ha.

Ni gnäller om att man inte slickar, och sen direkt när man börjar slicka så vill ni gå över till att knulla... 

Man hinner fan inte börja innan ni ska ha nått annat.. 

• Skyline86

"kan du inte ta ut tungan istället" 

Är väl för fan ingen jävla slav?

• Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 00:04:43 följande:
    ¨ni kvinnor¨.... det gäller alltså alla kvinnor, alla fungerar likadant? Ja......
    Jag är helt övertygad om att ingen kvinna gillar att bli slickad där egentligen, eftersom att 10/10 redan efter 10 sekunder börjar snacka om att de vill öppnas..
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 14:51:07 följande:
    Då kan jag upplysa dig om att i så fall finns det en 11e som gillar att bli slickad
    Tio sekunder innan någon höjer höfterna för att bli penetrerad istället räknas inte som att gilla att bli slickad.. 
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 23:15:47 följande:
    Nej. Det skrev jag inte heller.
    Nej det kanske du inte skrev, men det är så ni faktiskt funkar. 
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-11 23:21:32 följande:
    ¨NI¨ är alltså alla kvinnor.
    Jag får nog ge upp detta. Du vet bättre än jag hur jag funkar. OK, lev i den tron.
    Du fungerar nog precis likadant ska du se, är bara nu när du sitter och läser det som du tror att det är annat!
  • Skyline86
    Pussan skrev 2024-08-13 22:52:54 följande:
    Jag tänker inte svara på ditt trams mer. 
    Ingen tvingar dig... Jag bara berättar för er något som jag märkt när det kommer till er kvinnor. Ni gillar inte att bli slickade.. Ni blir mycket hellre penetrerade istället. 
  • Skyline86
    Smecker skrev 2024-08-14 08:10:26 följande:
    Låter mer som ett du-problem än något annat. Jag delar inte din upplevelse.
    Tråkigt för dig att dina stackars offer ljuger för dig. 
  • Skyline86
    Smecker skrev 2024-08-14 09:27:52 följande:
    Tråkigt att du är så dålig på att slicka att ingen står ut i mer än 10 sekunder.
    Tråkigt för dig att du inte har något bättre för dig än att försöka lista ut alla andras slick tekniker. Bättre att du går tillbaks till att leka klassens clown igen. Det klär dig mycket bättre.  
  • Skyline86
    Smecker skrev 2024-08-14 10:09:13 följande:
    Tråkigt att du inte har något bättre för dig än att berätta för hela Familjeliv hur dålig du är på att slicka.
    Har jag inte gjort heller. Det är mera du som försökt att göra det? Hade jag inte vetat att du är en kille så hade jag nästan trott att du vill pröva det?

Inte så konstigt att du inte märkt än att dina offer inte gillar det dock. Du verkar ha svårt att förstå så simpla saker som när det är dags att vandra vidare? 
Svar på tråden Istället för dickpicks