Inlägg från: Anonym (Anonym2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym2)

Problem med erektionen - hjälp

Tror inte heller att det är för att han är nervös längre. Ni har ju varit tillsammans så pass länge nu...
    Jag brukar ha problem ibörjan av en relation. Men brukar bli bättre när man känner sig mer trygg i sin relation. Så borde vara nåt annat som spökar.

• Anonym (Anonym2)
    Anonym (TS) skrev 2025-05-15 12:24:47 följande:
    Jag tror ändå att en liten del sitter mentalt för t.ex om han inte kommer in första försöket, typ att vi hamnat i fel vinkel eller så, då är det kört. Då slaknar han direkt och vi får ha oralsex eller så istället. 

Jo, det är nog sant.  Han är väl väl medveten om det själv att behöver in  på första försöket.  
    Men kan du hjälpa han att styra så kan kommer in rätt?
    ..
  • Anonym (Anonym2)
    Ectea skrev 2025-05-15 21:07:10 följande:
    Precis samma här
    En jäkel på att ge orgasm 
    Hans största "behov" var att få mig att njuta.
    Glömde skriva att han haft samma bekymmer hela livet
    Inte åldersrelaterat alltså 
    Inte för att han är så gammal. Just över 40
    Jag har haft nästan samma sak hela livet.  Behöver stimulans för hålla mig hård och att jag inte är nervös.  Däremot har jag inte haft de problem att den slaknar när den ska in eller vid samlag. Kan hålla på hur länge som helst med start och stop teknik. Så länge det inte blir för långa stopp.  
    Men lite udda känner man sig för de flesta män verkar få stånd så lätt utan beröring och det är de som de flesta kvinnor förväntar sig. Så man sätter stora förväntningar på sig själv.
Svar på tråden Problem med erektionen - hjälp