Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Problem med erektionen - hjälp

Anonym (TS) skrev 2025-05-15 20:34:53 följande:
    På ett sätt känns det orimligt att jag i flera månader har tassat så på tå för att inte såra hans manlighet. Jag upplever att han är känsligare kring den än någon jag tidigare varit med.

Men nej, jag kan inte leva i en relation utan penetrerande sex. Omöjligt. Jag ÄLSKAR det.

Nej, det är nog dags att jag tar upp detta, givetvis så försiktigt som möjligt. 

Du, det här låter som ett större problem än erektionen. Män som är känsliga när det gäller den egna manligheten ska man passa sig för eftersom det mycket väl kan gå ut över dig i längden. 

Det är faktiskt märkligt att en vuxen karl inte ens kan prata om det. Jag var med om liknande med en man i ungefär samma ålder och han bad om ursäkt för det. Jag sa att det behövde han förstås inte göra och att det inte var någon fara. 

Sedan pratade vi lite om vad det kunde bero på och det kom fram att han var nervös. När vi väl hade pratat om det så gick det över och vi hade ett galet bra sexliv efter det. 

Att han inte låtsas om det är bara konstigt. Jag fattar att det kan vara känsligt men vem försöker han lura? 

Det är klart att ni måste prata om det men det verkar finnas fler problem än bara erektionen som sagt. 

• Anonym (E)
    Anonym (TS) skrev 2025-05-17 12:12:10 följande:
    Precis i början pratade vi lite lite om det och han sa att det berodde på nervositet och skulle bli bättre när vi träffats längre. Men det har bara blivit marginellt bättre. I början kunde han ju inte alls genomföra ett samlag, nu händer det men väldigt sällan. Han beter sig dock som att detta är det normala.

Jag fattar inte att du orkar dutta med hans ego på det sättet. Det är själviskt av honom att inte ens vilja prata om hur ni ska lösa det. 

Det är en sak om man inte vill göra en viss sak i sängen men jag antar att han vill ligga och då är det märkligt att han inte tar tag i problemet. 

Jag hade ett ex som plötsligt fick problem med ståndet. Han gick till läkaren och det visade sig att han hade ett bråck som han senare opererade. Sedan var det som vanligt igen. 

Han borde vilja ta reda på vad det handlar om själv. Det kan ju faktiskt vara medicinskt. 

Svar på tråden Problem med erektionen - hjälp