• Anonym (Pling)

Bör jag höra av mig till honom?

Detta gäller en kille jag har träffat ett par gånger. Vi har haft mycket kontakt via meddelande fram till förra helgen. Då blev han plötsligt väldigt långsam på att svara. Han skrev sedan på söndag kväll att han känt sig trött och därför inte orkat vara social. På det svarade jag att han får ta hand om sig.

Det meddelandet står däremot fortfarande som oöppnat. Sedan dess har jag inte hört ett pip från honom och det är ju snart en vecka sedan. Har däremot sett honom online flertal gånger på facebook, inte där vi skrivit hittills. Jag blir lite orolig för honom och funderar på hur han mår.

Tycker ni jag bör höra av mig eller ska jag vänta ut honom? Vad hade ni uppskattat i den situationen? 

• Svar på tråden Bör jag höra av mig till honom?
  • Anonym (Tjej)

Han mår bra men har tappat intresset för dig. Solklart 

• kioskvältare

Nu känner vi ju inte till din relation, men rent spontant när jag läser din TS så är min första tanke: Nej, hör inte av dig alls, han är inte intresserad längre och skyllde på trötthet. Så tänkte jag. Att han inte öppnat meddelandet betyder inte att han inte sett det heller..

• Anonym (Pling)
    kioskvältare skrev 2024-08-10 17:43:18 följande:

Nu känner vi ju inte till din relation, men rent spontant när jag läser din TS så är min första tanke: Nej, hör inte av dig alls, han är inte intresserad längre och skyllde på trötthet. Så tänkte jag. Att han inte öppnat meddelandet betyder inte att han inte sett det heller..

Nej jag vet att han kan ha läst meddelandet även om det står som oöppnat, eftersom man många gånger kan läsa även i själva notisen. Han har ju däremot inte vara inne i konversationen eller alternativt raderat hela. 

Vet verkligen inte hur jag ska göra. Jag vill kolla läget för att jag bryr mig om honom. Samtidigt som det känns lite irriterande att jag ska anstränga mig när han inte ens kan öppna senaste meddelandet. 

• Anonym (Anna)
    Anonym (Pling) skrev 2024-08-10 17:48:52 följande:

Nej jag vet att han kan ha läst meddelandet även om det står som oöppnat, eftersom man många gånger kan läsa även i själva notisen. Han har ju däremot inte vara inne i konversationen eller alternativt raderat hela. 

Vet verkligen inte hur jag ska göra. Jag vill kolla läget för att jag bryr mig om honom. Samtidigt som det känns lite irriterande att jag ska anstränga mig när han inte ens kan öppna senaste meddelandet. 

Släpp honom.
    Han är inte intresserad.
  • Anonym (Olivia)

Jag tror tyvärr inte heller att han är intresserad, sånt där händer hela tiden i nätdejtingvärlden. Jag hade gått vidare.

• Anonym (F)

Värdelösa killar som inte kan säga som det är! Blir förbannad på kvinnor och män som gör sådär

• Tilolo

Frågar för att jag vill förstå. 
    Skrev ni om något speciellt som kan ha gjort att han därefter kan ha *försvunnit*?

• Anonym (Pling)
    Tilolo skrev 2024-08-10 18:19:36 följande:

Frågar för att jag vill förstå. 
    Skrev ni om något speciellt som kan ha gjort att han därefter kan ha *försvunnit*?

Nej vi skrev inte om något speciellt tiden innan han ?försvann?. Det var vanligt prat bara, som ett sätt att lära känna varandra bättre. Han skrev inte rakt ut att han vill ses igen, men jag upplevde att han gav vinken om det eftersom han tog upp vad vi gjorde senast vi sågs. 
  • Anonym (E)

Tror inte han är intresserad. Att han inte öppnar nya meddelandet är förmodligen för att han försöker avsluta kontakten.
    Jag har själv meddelanden sedan flera år som jag aldrig öppnade.

• Anonym (E)
    Anonym (Pling) skrev 2024-08-10 17:30:19 följande:
    Bör jag höra av mig till honom?

Detta gäller en kille jag har träffat ett par gånger. Vi har haft mycket kontakt via meddelande fram till förra helgen. Då blev han plötsligt väldigt långsam på att svara. Han skrev sedan på söndag kväll att han känt sig trött och därför inte orkat vara social. På det svarade jag att han får ta hand om sig.

Det meddelandet står däremot fortfarande som oöppnat. Sedan dess har jag inte hört ett pip från honom och det är ju snart en vecka sedan. Har däremot sett honom online flertal gånger på facebook, inte där vi skrivit hittills. Jag blir lite orolig för honom och funderar på hur han mår.

Tycker ni jag bör höra av mig eller ska jag vänta ut honom? Vad hade ni uppskattat i den situationen? 

Är man intresserad är man inte för trött för att orka vara social med den personen. 
Svar på tråden Bör jag höra av mig till honom?