• Hejjsvejs

Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

• Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar
  • Anonym (Arne)

Ett sexliv utan oralt är inget sexliv. Att få ta hand om en blöt underbar mus är livet och som tur är så älskar min fru min tunga.

• Anonym (fdPåJakt)
    Hejjsvejs skrev 2024-08-11 00:16:43 följande:
    Aldrig träffat nån som slickar

Läser överallt att det är ett oerhört standardförförande att slicka tjejen vid sex...ska man tro på denna sida slickas alla jämt å hela tiden iprincip..ofta givet vid förspel osv..

I mina 3 långa elationer är det ingen som gjort sånt. Kan typ räkna på mina två händer hur ofta de hänt mig och jag är 36. Får ont i magen hur självklart och LÄTT de verkar va för andra? Det sitter inte fast nånstans verkar de som...ett naturligt inslag. Innerligt less på samma gamla fingerpilleri..är de så jävla farligt!? 
    Vill inte behöva be, de tar bort all lust att veta att människan egentligen inte vill. Drömmer om så enkla saker som att typ bli slickad spontant i soffan när man ligger där nyduschad å pillar på mobilen men det händer aldrig..
    Man missar mkt...

Jag tror att du har haft lite otur. De flesta män gillar det väldigt mycket.

Själv tycker jag att det är en naturlig del av akten, och för mig är det väldigt tändande när min partner njuter och visar det, genom att jag tillfredställer henne oralt. Det är dessutom garanterade orgasm för min nuvarande tjej. Hon klarar max 5 minuter innan det går för henne om jag gör på rätt sätt. Skrattande
  • Anonym (Sara)

Jag har varit tillsammans med två killar och det är bara min nuvarande kille som har gillat att slicka mig  

• Anonym (Jack)

Jag vet att det finns en hel del killar som inte tycker om att slicka och därför helst inte gör det.
    I mitt fall har oralsex alltid varit en viktig del av sexet och ett bra sätt att komma i rätt stämning. Med min ex-fru var bra oralsex (rätt teknik) det säkraste sättet för henne att nå orgasm.

• MrKudos

Jag skulle aldrig ha en relation med någon som inte gav mig oralsex. Varför accepterar du det TS? Har du någon gång bett dem slicka dig eller väntar du bara på att det ska ske? Fånig sak att behöva be om men kanske i ditt fall värt att göra.

• Anonym (Given)

Kan verkligen relatera till TS.
    Min sambo har aldrig sugit av mig. Vill inte. Vill inte ha något stort i munnen, vilket känns lite löjligt eftersom jag inte anser att den är speciellt stor. 
    Jag vill egentligen inte gå ner på henne heller, men gör det ändå ibland. När jag väl gör det och märker hur upphetsad hon blir, så är det ändå rätt nice. Viktigt är dock att hon är ren innan.

Var med en tjej under ett uppehåll, som älskade att suga och SOM hon gjorde det! Saknar det något enormt.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Given) skrev 2024-08-15 14:55:03 följande:

Kan verkligen relatera till TS.
    Min sambo har aldrig sugit av mig. Vill inte. Vill inte ha något stort i munnen, vilket känns lite löjligt eftersom jag inte anser att den är speciellt stor. 
    Jag vill egentligen inte gå ner på henne heller, men gör det ändå ibland. När jag väl gör det och märker hur upphetsad hon blir, så är det ändå rätt nice. Viktigt är dock att hon är ren innan.

Var med en tjej under ett uppehåll, som älskade att suga och SOM hon gjorde det! Saknar det något enormt.

Jag hade inte kunnat vara tillsammans med någon utan avsugningar.
  • Anonym (Konstigt)

Låter konstigt, jag tror alla killar jag varit med har slickat både bättre och sämre ska tilläggas.

• Anonym (LL)

Jag har lyckats träffa på EN man som inte ville slicka för han tyckte det var "äckligt". Då sa jag att bra, då är det inget oralsex för någon alls. Det blev inga fler dejter. 

Jag tycker de flesta män är helt besatta av att slicka (inte mig emot!) och älskar det? Vilken otur du haft TS! Jag kan inte tänka mig ett sexliv utan det. Min mans ex gillade inte att bli slickad, så i början av vårt förhållande fick jag be honom göra det, nuförtiden så är det han som tar initiativ till det och jag älskar att bli slickad så det är bara att tacka och ta emot! :) 

Jag tror man kanske måste fråga eller be om det för att personen ska förstå att man vill. En del tänker att man inte gillar det annars.

Svar på tråden Aldrig träffat nån som slickar