• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • mothertotwo
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-30 12:37:03 följande:
    Ja gör det 😊 Uppdatera oss! 😍
    Jag kunde inte hålla mig mer, utan var så kissnödig. Har hållit mig i 3h. Men tog ett ägglossningstest även nu. Så här ser det ut. Vad tror ni? Börjar det närma sig? När hade ni börjat sexa?😅 Den understa är från nu och den som är precis ovan är från i morse. 
  • knyttets
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-30 16:47:15 följande:
    Ja visst är det kul att följas åt?😍
    spännande att se! När har du bim?
    Ägglossningen var lite senare än uppskattat, så bim blir kring 10/9. Har tidigare testat positivt på äl+10 så räknat med att kunna testa nästa helg 😄
  • LifeGivesYouLemonade
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-30 13:42:16 följande:
    Hur går det ?😁😍
    Jag kan inte posta något inlägg från min mobil? Supermärkligt, så jag fick vänta tills jag kunde starta datorn :D

Det går bra! Låg inatt igen (vad hände med varannan dag liksom?) Tungan ute Ivrig över jag fick fast smiley så fort haha.

Idag steg tempen med.

Hur går det för dig? Hur ser din temp ut?
  • cheryblossom

Hej! Jag hoppar in här med. Första försöket nu i augusti med första barnet. Längtar så till man får se det där plusset! Bim 6/9 så får vänta lite med att börja testa. Håller tummarna för er alla Glad

• Anonym (Sladdis2025)
    cheryblossom skrev 2024-08-30 19:34:42 följande:

Hej! Jag hoppar in här med. Första försöket nu i augusti med första barnet. Längtar så till man får se det där plusset! Bim 6/9 så får vänta lite med att börja testa. Håller tummarna för er alla Glad

Så spännande! 😍 Välkommen! 
    kör du ägglossningstester eller tempar eller chansar?😁

• Anonym (Sladdis2025)
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-08-30 19:30:58 följande:
    Jag kan inte posta något inlägg från min mobil? Supermärkligt, så jag fick vänta tills jag kunde starta datorn :D

Det går bra! Låg inatt igen (vad hände med varannan dag liksom?) Tungan ute Ivrig över jag fick fast smiley så fort haha.

Idag steg tempen med.

Hur går det för dig? Hur ser din temp ut?
    😂 samma lika! låg också igår eller natt.. 😁
    men tempen låg, så hoppas på ökad temp imorgon så man vet att äggslossning skett.. kanske hoppat över för mig då den inte höjdes idag ? 
  • Anonym (Sladdis2025)
    mothertotwo skrev 2024-08-30 18:31:05 följande:
    Jag kunde inte hålla mig mer, utan var så kissnödig. Har hållit mig i 3h. Men tog ett ägglossningstest även nu. Så här ser det ut. Vad tror ni? Börjar det närma sig? När hade ni börjat sexa?😅 Den understa är från nu och den som är precis ovan är från i morse. 
    Ja det ökar på bra 😍 bara börja ligga nu! 
    sen kör några dagar i rad! & fortsätt testa 😁
  • mothertotwo
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-08-30 20:06:42 följande:
    Ja det ökar på bra 😍 bara börja ligga nu! 
    sen kör några dagar i rad! & fortsätt testa 😁
    Vadå?! Ligga varje dag? Hahaha. Jag får försöka redan ikväll om han orkar. Hade mys natten till igår. Sen får det väl bli i morgon kväll och natten till måndag haha. Sen går det inte mer pga jobb. Räcker det tror du? Sen vill jag ha paus ett tag 😂.
  • LifeGivesYouLemonade
    mothertotwo skrev 2024-08-30 20:31:56 följande:
    Vadå?! Ligga varje dag? Hahaha. Jag får försöka redan ikväll om han orkar. Hade mys natten till igår. Sen får det väl bli i morgon kväll och natten till måndag haha. Sen går det inte mer pga jobb. Räcker det tror du? Sen vill jag ha paus ett tag 😂.
    Tror absolut det räcker! Jag sa själv att vi ska köra varannan dag. Nu blev det inte alls så men satsa på det du skriver! hahaha jag vill också ha paus sen ett tag 😂
  • mothertotwo
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-08-30 20:42:27 följande:
    Tror absolut det räcker! Jag sa själv att vi ska köra varannan dag. Nu blev det inte alls så men satsa på det du skriver! hahaha jag vill också ha paus sen ett tag 😂
    Men mitt sekret är typ bara vattnigt och pytte trådigt. Kan knappt bygga bro mellan fingrarna liksom. Ok, får köra på dem tre tillfällena och sedan vilopaus till nästa ägglossning om det inte ger sig denna gång. 😅
Svar på tråden BIM September 2024