• Anonym (Undrar)

Såg min sambo onanera

Kom hem lite tidigare häromdagen och fick en rejäl överraskning. Trodde jag var ensam i huset då jag plötsligt hörde flämtningar/stön från sovrummet . Jag kikade försiktigt in och ser min sambo onanera , hon har hörlurar på samtidigt som hon ser något på telefonen. Kort senare rycker hennes underliv upp och ner samtidigt som hon skriker rakt ut. 

Jag blev chockad och försvann ut till garaget igen då jag aldrig sett något liknande. Trodde hon var nöjd med vårt sexliv , men nu börjar jag bli orolig. Hon umgås även mer med väninnor ä tidigare och är borta mer. Händelsen gjorde mig kåt men bör man ta upp det med henne. 

• Svar på tråden Såg min sambo onanera
  • Anonym (Sex är till för att delas)

Att se en kvinna smeka sig själv är oerhört upphetsande och jag förstår helt att du vill se mer av det. 

Prova helt enkelt att be henne ta på sig själv medan ni har sex. Det har iaf funkat för mig och jag får mig en härlig lite show som jag kan njuta av innan vi fortsätter ha sex

• Anonym (Oacceptabelt)
    Anonym (Dan) skrev 2024-08-28 06:47:19 följande:

Så underbart och se sin fru onanera. Har alltid uppmuntrat henne att onanera, vi gör det ofta tillsammans nu för tiden.

Usch. Sånt snusk. Sluta med det. Rena fördärvet.
  • Johnnythefox

Hej
    Du kan ge henne samma upplevelse med dina fingrar om hon låter dig försöka!
    Det kommer att stärka eran relation och ni kommer varandra närmare!

• Meddelande borttaget
  • Anonym (J)

Hahaha men neeeeej vad pinsamt. 

• Anonym (Göran)

Hon hade kanske telefonsex med någon. Varför annars använda hörlurar och telefon. 

det finns ju mycket porr på nätet. Men möjligheten finns ju att det var live med någon annan kille. 

• Anonym (Öhh)
    Anonym (Göran) skrev 2024-08-29 13:56:28 följande:

Hon hade kanske telefonsex med någon. Varför annars använda hörlurar och telefon. 

det finns ju mycket porr på nätet. Men möjligheten finns ju att det var live med någon annan kille. 

Mest sannolikt är ändå att hon tittade på porr o ville höra ljudet. (Så fungerar jag iallafall)

till ts:
    att onanera är naturligt och det är väl bra om hon vårdar sin sexualitet. Du onanerar väl också?

Om det var så att hon kom på ett annorlunda sätt mot hur hon kommer med dig, så kanske ni tillsammans behöver leka lite mer, så ni tillsammans kan framkalla detta och göra ert gemensamma sexliv böttre.

• NorrlandsMan

Låter som en fejk story för att skapa diskussion i tråd. 

En vanlig man hade tagit hand om henne där & då och gett henne det hon fantiserade om

• Freddie K

Det är väl friskt och sunt att din sambo onanerar. Tyder på en hög sexdrift. Prova att göra det tillsammans någon gång,

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (J)
    Freddie K skrev 2024-08-29 15:46:26 följande:

Det är väl friskt och sunt att din sambo onanerar. Tyder på en hög sexdrift. Prova att göra det tillsammans någon gång,

Fast det kan ju ha varit till någon annan person och det är inte okej 
Svar på tråden Såg min sambo onanera