Arg över "orättvisa presenter"
Hur mycket stämmer ni av med vad den andra ger i födelsedagspresent? Pappan är arg över att jag köpt så dyra saker till barnet, så det "överglänser" hans och säger att vi borde försöka ligga på lika nivå.
Hur mycket stämmer ni av med vad den andra ger i födelsedagspresent? Pappan är arg över att jag köpt så dyra saker till barnet, så det "överglänser" hans och säger att vi borde försöka ligga på lika nivå.
Är inte en ekonomifråga, han har mer pengar än jag och handlar inte om att vinna, jag köpte det jag helt enkelt ville ge.
En fin present behöver ju inte vara dyr! Har sett barn som badar i tv-spel, paddor, märkeskläder etc men som har mest minnen från ett biobesök och Mc Donalds! Så varför är det så viktigt att köpa "dyra" presenter hela tiden?? Köp det barnet uppskattar istället!
Finns det någon möjlighet att ni skulle kunna tänka er att köpa vissa saker gemensamt?
Att ni t ex har ett dokument online med alla önskemål och vad de kostar och sedan köper allt tillsammans och delar på kostnaden?