Inlägg från: Anonym (Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bella)

Separation med 3 barn?

Vi överväger en separation efter 11år tillsammans och 3 barn mellan 2-9år.

Anledning är att de svalnat de senaste åren pga att jag känt mig osidåsatt, detta har jag tagit upp men inte fått någon respons flertalet gånger.
    Sen träffade jag en man på min arbetsplats vilket han fick reda på och då reagerade han... 
    Fel av mig jag vet. 
    Men hur löser man denna situation? 
    Jag lever med en man jag har barn med men är löjligt kär i en man på jobbet.. 

• Svar på tråden Separation med 3 barn?
  • Anonym (Bella)

Tack för er input. 
    Måste nämna att jag också avskyr otrohet,vem gör inte? Men de blev som de blev hade inte planerat för det. 

Jag och min man glider längre i sär, vi ska träffa psykoterapeuten idag igen... efter förra veckan har det snarare blivit sämre. Jag har bett min man om fysisk space, alltså inte en massa pussar osv för jag vill känna efter om det finns något att rädda från min sido känslomässigt eller ej, men han respekterar inte detta utan är på mig flera gånger per dag och vill pussas och vill inte jag så blir han sur och en konflikt uppstår..samma nät det kommer till samlag, han vill ligga men inte jag då blir han sur/ledsen och konflikt uppstår. Han skickar en Massa hjärtemojis och besvarar ja inte dessa blir de konflikt. Medan för min del känns de inte läge med det just nu när vi inte vet var vi står. Men han vill att vi ska reparera relationen och känner att han misslyckats, sen gråter han- vilket jag mår jättedåligt över, ja vill absolut inte att han ska va ledsen..så jäkla svår situation att hantera tycker jag. 

Svar på tråden Separation med 3 barn?