Inlägg från: Divide and you Will win |Visa alla inlägg
  • Divide and you Will win

Separation med 3 barn?

Om du är kär i någon annan så måste du skilja dig 
    Dessutom du har redan varit otrogen så det finns inget att rädda i ert förhållande 
    vara mogen, ta konsekvenserna och stå för dina beslut , men såra inte mer din man och gå vidare ( fast du har redan varit otrogen so the damage is done)
    Tänk att en dag när dina barn är stora och börja ställa frågor omkring separationen, jag tror inte att de blir stolta över morsan som knullade en annan medans hon var gift till pappan❤️

Anonym (Donna) skrev 2024-08-16 14:54:26 följande:
    Och varför skulle de berätta detta för barnen menar du?
    Kanske pappa gör det
    eller någon annan 
    barn är inte dumma 

Om du är i förhålande och har problem försök att lösa alla dina problem innan du är otrogen 
    Anonym (Donna) skrev 2024-08-16 15:20:21 följande:
    Då vill pappan inte sina barns bästa. Men visst, det är väl klassiskt att blanda in barnen för att ge igen på fd partnern.

Det sista håller jag absolut med om. Jag avskyr otrohet, men skulle för den skull inte berätta vad deras andra förälder gjorde.
    En kollega på mitt jobb skilde sig för att hans fru Va otrogen 
    Och barnen var små 
    Flickan är nu 14 och har börjat ställa frågo. Min kollega berättade inte direkt va mamma gjorde men flikan  beräknade att mamman träffade hennes nya när hon fortfarande var gift med pappan 
    ok, resten behöver inte ens prata om

Nu vill inte tjejen leva längre med tv personer som sårade sn pappa så djupt 
    Man kan aldrig veta hur de kommer att reagera 
    ❤️ 
    bra för dig att du hatar Otroghet!
    det gör jag med
    Ha det bra!
Svar på tråden Separation med 3 barn?