Inlägg från: Anonym (Hjälp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp)

Hur hantera detta?

Alltså jag börjar känna mer och mer att min chef känns mer som min pappa är min chef. Han bryr sig om så mycket och vill alltid hålla mig nöjd, glad och visar mycket omtanke och är väldigt hjälpsam och stöttande. Vet inte hur jag ska göra.. 

• Svar på tråden Hur hantera detta?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (S) skrev 2024-08-17 09:05:49 följande:

Var glad för en fin chef som bryr sig så länge han inte går över dina gränser såklart. 

Jag har erfarit endel dåliga chefer som har dåligt temprament och förväntar sig att man offrar hela sitt liv för jobbet. Min nuvarande chef är underbar, han är som en vän och vi kan skratta, skoja mm... Jag trivs och det som också hänt är att jag helt enkelt vill att min chef ska vara extra nöjd med mig och min motivation till att göra ett fantastiskt jobb ökar också. 

Ja men exakt samma här! Vi är som två bra vänner som kommer bra överens och har också roligt ihop men ibland känns det som att han bryr sig om mig för mycket. Visst att han bryr sig om mig som hans kollega men än? Han bryr sig om jag har ont  huvudet, om jag inte har ätit lunch, om jag kanske en dag är lite tystlåten så kan han komma förbi och fråga om allting är bra..
Svar på tråden Hur hantera detta?