• Anonym (DenStoraFrågan)

Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?

Hej tjejer. Det är ofta en diskussion här på forumet vad kvinnor tycker om sexuellt oerfarna män och många kvinnor är väldigt anti dessa och tycker att en vuxen man bör vara erfaren. Därför vill jag höra flera ärliga åsikter om detta.

Om vi har ett alternativ med två 30-åriga män där de är på samma nivå vad gäller utseende, charm och personlighet. Men den ena killen är oskuld och den andra har haft sex med ca 50 tjejer.

Vem skulle ni helst dejta av dessa två?

• Svar på tråden Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?
  • Anonym (Aldrig frågat)
    Anonym (Nn) skrev 2024-08-17 20:43:26 följande:
    De där skälen har en del kvinnor ja, men nu pratar vi om män. De flesta unga män brukar inte tänka som kvinnor när det handlar om sex. De tenderar snarare att styras av en helt annan kroppsdel om man säger så.

Sen så finns det en viss typ av män som blivit socialt hämmade till följd av dåliga hemförhållanden och jag har redan påpekat detta med social tafatthet så..
    Nej, även män. Tex min lillebror (halvbror, vi delar pappa). Alla med snopp tänker inte med den. Incels tänker däremot sjukt mycket med den och skyller på kvinnor att de inte får "komma till skott". Relationer skiter de i utan de vill bara ha sex. 
  • Anonym (Chiffong)
    Anonym skrev 2024-08-17 20:49:28 följande:
    Men va... 35 och oskuld?
    Vad såg du hos honom???
    Ja du, en inskränkt person lär aldrig förstå. Men det fanns mycket som var attraktivt. Sedan råkar han idag vara den bästa älskaren jag någonsin haft trots att han DÅ var oskuld.
  • Anonym (Ollon)
    Anonym (Nn) skrev 2024-08-17 17:26:44 följande:

Tröttsam fråga med nyanslösa, svartvita svarsalternativ.

Ingetdera. Attraheras varken av bockar eller incels.

Som vanligt. Det tar cirka 5-10 meddelande och så kommer favoritbegreppet incel in i debatten.
  • Anonym (Chiffong)
    Anonym (Nn) skrev 2024-08-17 20:46:24 följande:
    . Sånt tenderar att göra en man till incel. 
    Och vad har du för underlag för det påståendet? FL? Baserat på vad DU sett? Annat? Ja många sådana blir säkert incels men att det skulle vara mer regel än undantag tror jag är ren BS.
  • Anonym
    Anonym (Chiffong) skrev 2024-08-17 20:55:12 följande:
    Ja du, en inskränkt person lär aldrig förstå. Men det fanns mycket som var attraktivt. Sedan råkar han idag vara den bästa älskaren jag någonsin haft trots att han DÅ var oskuld.
    Jag är inte inskränkt för att jag inte dras till vuxna oskulder.
    Men vad bra, då fick han iaf en fru trots sin ringa erfarenhet.

Sen kan man alltid undra vilken erfarenhet du har med det facit...
  • Anonym (?)

Rätt klassiskt att en sådan här tråd ska utmynna i pajkastning ....
    Vem fan sade vad och vem förstod inte ... o.s.v
    Jag är 57 och har haft många äldre kvinnor när jag var ung, idag verkar många yngre intresserade men jag föredrar kvinnor i min egen ålder.
    Så om jag som man får svara - erfaren men nyfiken går helt klart först!

• Anonym (Chiffong)
    Anonym skrev 2024-08-17 21:47:08 följande:
    Jag är inte inskränkt för att jag inte dras till vuxna oskulder.
    Men vad bra, då fick han iaf en fru trots sin ringa erfarenhet.

Sen kan man alltid undra vilken erfarenhet du har med det facit...
    Jag hade haft 38 sexpartners innan honom. För få enligt dig för att anses hyfsat erfaren?
  • Anonym
    Anonym (Chiffong) skrev 2024-08-17 21:53:21 följande:
    Jag hade haft 38 sexpartners innan honom. För få enligt dig för att anses hyfsat erfaren?
    Tja, det beror ju på vad det var för klientel du knullade med.
    38???? Det är ju äckligt!

Vet han om det?
  • Överste Senap
    Anonym (Chiffong) skrev 2024-08-17 20:40:36 följande:
    Jag håller med Översten faktiskt. Det ÄR inskränkt att tro att någon är incel bara för att man är oskuld i den åldern. Min man var oskuld då jag träffade honom och då var han 35. Och inte i närheten av incel. Jag kan rabbla upp fler anledningar om du inte inser dem själv, svår blyghet, annan social osäkerhet eller viss psykisk ohälsa. Inget av dessa medför att en person är incel eller har sådana värderingar. 
    Tack! Och jag kan lägga till de som är sk late bloomers även om flera kanske är det pga anledningar du beskrev men det är inte alls nödvändigt.
  • Anonym (Ollon)
    Anonym (Chiffong) skrev 2024-08-17 20:58:45 följande:
    Och vad har du för underlag för det påståendet? FL? Baserat på vad DU sett? Annat? Ja många sådana blir säkert incels men att det skulle vara mer regel än undantag tror jag är ren BS.
    NN är nog docent i sociologi/beteendevetenskap.
Svar på tråden Kvinnor: Föredrar ni en hingst eller en oerfaren?