Fyllebråk just nu. Kom på min sambo med att skriva till ex
Och hon verkar njuta av den uppmärksamheten.
Men sen har hon börjat visa intresse och då nappar han eftersom han aldrig har kunnat släppa henne helt.
Du förtjänar bättre än så här.
Tack fina ni två. ja Molly är min favorit på forumet tror jag så fin tjej verkligen. Och tack Hm också för all input.
Ja alltså han låter mig behålla lägenhet och insats själv och säger att han låter mig bestämma precis hur jag vill göra och jag får bestämma. Tror jag vill investera i något annat men ja inte kommit så långt än. Men är en bra idé.
Ja men så sjukt. Alla chanser han haft. Att han ska komma på det nu? Nej exakt han sa det också att nu kommer han aldrig att komma loss från det här och måste vara där nu eller nåt sånt. Det är ändå hans val. Jag har frågat honom om han verkligen vill ha barn med henne och han säger bara att det är så nu och att jag kommer att träffa någon annan vettig man, att jag är ung och världens bästa tjej som förtjänar det bästa. Det gör så ont. Inte ens en tanke på att han skulle diskutera med mig. Jag skulle ju säga nej ändå, men han vill inte ens försöka liksom utan bara helt inställd på att finnas för henne liksom. Efter allt hon gjort.