Mullvaden skrev 2024-08-25 10:41:30 följande:
Hej!
Jag är i samma läge som dig, har BIM på fredag, dvs BIM-5 just nu. Har jättemycket molvärk idag. Och det brukar jag aldrig ha så här långt innan mens. Var exakt likadant förra cykeln. Det drar i livmodern och i ljumskarna emellanåt. Men jag har aldrig haft så här tidigare cykler, så nåt är ju annorlunda. Inga ömma bröst, men det har jag heller inte haft med tidigare barn.
Grejen är den att det är ett tag sen jag var gravid sist, min yngsta är 4,5 och jag har hunnit fylla 40. Så jag vet ju inte alls hur min kropp reagerar på en ny graviditet. Det är dessutom en annan man än de tidigare barnen och jag har levt själv ganska länge innan han och jag började träffas. Så jag har ju också börjat fundera på om det är nån slags 'biverkning' av att ha sex igen 😂😂 vi har inte träffats så länge, men kände ändå att vi ville börja försöka asap pga min ålder.
Men, men, jag gissar att kommande vecka får utvisa vad som händer 🙂
Hejar på att du får ett plus snart ❤️
Åh spännande!! Haft molvärk sen ägglossning som jag inte heller bruka ha😅
Det är intressant hur kroppen kan fungera, kan nog säkert vara annorlunda denna gång, jag minns knappt mina symptom innan jag plussade med mitt första. Jag var tokig och testade varje dag så när plusset kom så var det som en chock för oss. Jaa, hoppas på ett plus för dig❤️ spännande!!