Sladdis med ny partner
varit i nästan samma situation som dig. helt klar med barn efter 3 st. Träffar något yngre man utan barn. En vän till mig sa att jag måste fråga honom om hur han tänkte med barn så det var klart. Han svarade som din att han absolut gärna ville ha barn men framförallt leva med mig. Jag som hade varit helt klar med barn och dessutom några år äldre än dig började helt plötsligt få barnkänsla igen. vi bestämde att göra fostervattensprov och om det var något fel skulle vi göra abort för min del var det viktigt så att mina tidigare barn inte skulle bli drabbade av extra vårdbehov. Det bidde en bebis barnen var 12, 14 och 16. mellanbarnet tyckte det var jätteäckligt i början Men när väl bebis kom så älskade verkligen alla bebis. Tror nog aldrig att det har varit någon svartsjuka mellan syskonen. Har inte varit jobbigt bebis pappa har tagit mycket ansvar och framförallt har jag släppt mycket till honom. Tror nog också att man blir ?yngre? när man får barn senare och framförallt har barn tidigare och vet hur det är. Det är ju så mycket enklare och man är ju så trygg.