Jag har aggressionsproblem
Slog precis näven i väggen och är helt blå, alltså det bara KOKAR i kroppen.åt en grej jag å sambon tjafsade om. Var ingenting egentligen. Vi satt å kollade på antikrundan...
värre vid pms men ibland blir jag nästan rädd för mig själv. jag är väldigt diplomatisk av mig. Om ni kände mig skulle ni absolut tro det sista om mig. Folk brukar kalla mig lugn.
nej nej. Det är så långt ifrån vad jag är.
Men jag håller mig från att bli arg eller låta andra trigga mig. Iaf hittils. För jag är helt Psycho alltså.
vad kan det vara för fel? Jag är ändå 42 år, har gått ner 20 kg i vikt Senaste halvåret, barnen mår bra, jag har faktist ingenting som borde göra att jag känner såhär förutom att jag har adhd. jag mår egentligen mkt bättre fysiskt, och har börjat springa med
jag har haft det betydligt värre i mitt liv, just nu är allt faktiskt ganska bra. Gifte mig i år, haft det lugnt och bra. Men aggressiv har jag alltid vart, men inte såhär!!!
vad kan det vara? Jag blir så arg på saker att jag inte vet vart jag ska ta vägen då slår jag knytnäven i väggen, slår ingen såklart
i dag i butiken var jag tvungen att gå å hämta en grej i grönsaksdisken och och fick gå runt precis allt. Medan maken väntade vis kassan, men snälla jag tågade fram som ett jävla ånglok. Kände sen Vafan håller jag på med??kan ju inte bete mig såhär mot stackars oskyldiga.
som en idiot. Varför? Har jag en massa testosteron i kroppen tro?