Hur känns vaginal penetration?
För mig är de känsliga punkterna slidmynningen och G-punkten. Det viktigaste är gpunkten. Det är en intensiv känsla, särskilt i kombination med klitorisstimulans. Det är jättesvårt att jämföra med något annat men tänk känslan av att klia på ett myggbett som verkligen kliar. Typ så, fast mycket skönare och liksom? helt annorlunda egentligen, men det var det bästa jag kom på. 😄
Det är väldigt intensivt, ibland så pass att jag önskar att han skulle sluta, och samtidigt vill jag verkligen att han fortsätter. Allra bäst är det om han stimulerar min klitoris och vi är i en ställning där det är han som gör jobbet, för då kan jag liksom inte själv dra ned på takten om det blir för mycket.
För att detta ska hända gäller det förstås att han både stimulerar min gpunkt och klitoris på rätt sätt. Jag blir också väldigt blöt, så det är en fördel om han är lite grövre, annars blir det inte så mycket friktion.
Sedan är det förstås hela den mentala biten, den psykologiska känslan av att bli penetrerad. Vissa gånger kan det vara oerhört hett även om det blir helt fel rent fysiskt - eller kanske just för att det blir det? Typ, ?jag förstår att du behöver klitorisstimulans och längre tid på dig men jag är så kåt på dig just nu att jag inte bryr mig?.