Inlägg från: Anonym (Mattias) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mattias)

Han ljög för mig om träningen?

Aliona skrev 2024-08-19 22:53:46 följande:
    Ja då har han väl ångrat sig? Jag hade inte lagt någon större vikt vid det. Däremot hade jag tänk att han nog inte tycker att det är då kul att träna med dig, eftersom han inte skickade iväg ett meddelande och frågade om du ville med när han skulle gå ändå. 
    Det kan också ha blivit bestämt på studs, så han inte hann fråga. Fast å andra sidan är det röd flagg på att han inte lämnade en förklaring till varför han inte erbjöd henne att följa med.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (?) skrev 2024-08-19 23:27:15 följande:

Jag glömde berätta att vår konversation fortsatte. 

När han svarade förut idag att det blir nog stressigt idag så svarade jag med -okej vi kan träna imorgon och att jag senare ska till jobbet.

Han undrade när jag jobbar jag skrev vilka tider jag jobbade.

Värt att notera är att han la ut storyn medan jag var på jobbet.

Så jag vet inte om han tänkte att det kanske inte är någon idé att ropa på mig eftersom jag jobbade. 

Ah i så fall är det ingen stor grej. Du gör bäst i att släppa det. Imorgon kan du nämna när du tänker träna och se vad han svarar.
  • Anonym (Mattias)
    Glad
    Anonym (?) skrev 2024-08-19 23:41:32 följande:

Hur nämner man det på ett bra sätt då? 

Säg en ungefärlig tid. Sen kan du fråga om han vet någon som kan lära dig bra övningar för rumpan. Är han intresserad kan han inte säga nej till det. Jag hade inte kunnat det iallafall :)
Svar på tråden Han ljög för mig om träningen?