Inlägg från: Anonym (Johan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johan)

Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?

Osäker.

Jag har själv medvetet avstått från ONS, eftersom jag bara vill ha sex i kärleksrelationer - eller åtminstone med en person jag känner väl och har någon form av känslor för. Ovanligt för en kille? Kanske, men sån är jag. Jag gillar varken tanken på att ligga med en total främling eller jakten som uppstår i krogragg/Tinder-sammanhang.

Jag har därför endast haft fem sexpartners. Fyra flickvänner och en tjejkompis som jag hade nån sorts KK-förhållande med när jag var yngre (men jag hade nog egentligen velat ha mer än så då). Är 27 år.

För mig känns det bra om tjejen jag är tillsammans med har samma syn på sex och vem man delar det med. Och därför skulle det absolut kunna avskräcka om hon varit med många. Jag ser inte ner på henne för det och jag tycker VERKLIGEN att en kvinna har helt och hållet samma rätt som en man att få ligga runt. Män som slut-shamear och själva lever på exakt samma sätt kan dra åt helvete. Men jag tror att det för mig kan vara viktigt att ha en gemensam syn på såna saker, och en tjej som legat med väldigt många har helt enkelt inte det.

Samtidigt har jag inte vetat hur många alla mina tidigare partners har haft (några har berättat, men om de talat sanning vet jag ju inte). Så det bästa är kanske att helt enkelt inte säga något?

Svar på tråden Killar, skulle det störa er om er tjej hade legat med många?