Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Göra abort utan att berätta för honom?

Jag undrar också hur du tänker om framtiden när ni vill olika saker, första gången han hintade om barn så borde du sagt något, även om ni inte träffats så länge så är den en sak som bör nämnas ganska tidigt, speciellt om ni båda är över 30, det är extremt onödigt att lägga både tid och känslor på någon man inte har en framtid med

• Anonym (?)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-08-20 21:45:38 följande:

Lugna er. Jag HAR sagt till honom att jag inte vill ha fler barn.
    Jag vet inte om han kanske tror att jag kommer ändra mig längre fram eller om hans hintar mer varit åt skämt hållet och inget seriöst menat. Men han har liksom bara svarat okej när jag sagt det. 
    Vi har varit tillsammans så pass kort tid också så vi har inte börjat prata om framtiden mer än att han hintat om barn och att jag sagt att jag inte vill ha fler. Vi har inte ens pratat om att flytta ihop än. 

Jamen dåså, då vet han vart du står och du bör definitivt berätta
  • Anonym (?)
    Anonym (....) skrev 2024-08-23 13:21:17 följande:
    Det ÄR ju inte en gemensam händelse, om hon redan har bestämt sig. Det är ett övergrepp. 
    Hur menar du att det är ett övergrepp?

Sen ni som skriver att alla nykära säger att dom vill ha barn men egentligen inte menar det, jag har faktiskt svårt att tro att om en kvinna är tydlig med att hon inte vill ha barn så fortsätter mannen att skoja och hinta om det om han egentligen inte vill
Svar på tråden Göra abort utan att berätta för honom?