• Anonym (A)

Män, hur viktigt är det att er tjej är smal? När är man för smal?

Som rubriken lyder. Eller föredrar ni inte smala tjejer?

• Svar på tråden Män, hur viktigt är det att er tjej är smal? När är man för smal?
  • Anonym (Rob)

För mig är det viktigt. Det är de första jag kollar efter när jag dejtar.

För smal skulle säga under BMI 16.  
    Men allt mellan bmi 16-19 är perfekt.

• Anonym (Rob2)

Jag attraheras av tjejer under 20 i BMI. Tyvärr är utbudet dåligt, då de flesta är överviktiga idag.

• Anonym (Rob)
    Anonym (Rob2) skrev 2024-08-22 19:47:17 följande:

Jag attraheras av tjejer under 20 i BMI. Tyvärr är utbudet dåligt, då de flesta är överviktiga idag.

Klockrent svar 👌.
  • Anonym (Vältränad och snygg)

Det mest oattraktiva som finns är smala tjejer med platta rumpor. Väljer alla dar i veckan en kurvig tjej så länge inte rumpan är platt och otränad. Så för mig räcker det inte bara att vara smal för att anses som attraktiv i mina ögon när det kommer till kroppen.

• Anonym (T)

Du är som en fluga rob. Hänger du här dygnet runt så du är reda ifall vikttrådar dyker upp?

• Anonym (Rob3)

Tjejer ska vara smala. 

• Anonym (timglas)

JAG älskar tjejer me timglasfigur. Hon ska ha kvinnliga former o inte va för smal. Lagom e bäst <3

• Anonym (Särbo)

Jag vill att min kvinna är hälsosam.
    Att hon känner sig nöjd med sin kropp och klär sig fint.
    Gärna kurvig med rumpa och bröst, min nuvarande är vältränad och har rumpa och ben som är fylliga , smalare mage och lagom stora bröst.
    Min nuvarande hon känner sig fin och lägger tid på träning och äta gott.
    Hon är 170 och väger ca 85.
    Smala kvinnor som äter och tränar är också fina , huvudsaken är att hon är trevlig, smart och matchar mig på många plan.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Särbo) skrev 2024-08-23 08:22:23 följande:

Jag vill att min kvinna är hälsosam.
    Att hon känner sig nöjd med sin kropp och klär sig fint.
    Gärna kurvig med rumpa och bröst, min nuvarande är vältränad och har rumpa och ben som är fylliga , smalare mage och lagom stora bröst.
    Min nuvarande hon känner sig fin och lägger tid på träning och äta gott.
    Hon är 170 och väger ca 85.
    Smala kvinnor som äter och tränar är också fina , huvudsaken är att hon är trevlig, smart och matchar mig på många plan.

Intressant att du vill att hon ska vara hälsosam.  Låter som att hon äter lite väl mycket gott då hon har fettma.  Inte särskilt hälsosam...
    Men jag har förstått att man kallar feta för ljust kurviga...
Svar på tråden Män, hur viktigt är det att er tjej är smal? När är man för smal?