Inlägg från: Anonym (Lis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lis)

För oss långa tjejer

Antar att du skrivit fel och är 170 eller 180. Jag är nästan 180 och har alltid trivts i klackar, men kanske inte riktigt så höga då jag blir längre än många män och nästan alla kvinnor. Det är snyggt med högklackat och även vi långa ska kunna ha det. Fötterna ser ju ofta lite mindre ut i högklackat än i platta skor också, vilket är en fördel, vi långa har ju ofta runt 40 i skostorlek. 😊

• Anonym (Lis)
    Alexandra05 skrev 2024-08-22 23:01:23 följande:
    Nej, jag har inte skrivit fel. Jag är 1,60 men håller med dig om det är snyggt med högklackat. jag har turen att fötterna inte är så stora iallafall, 36,5. Så ser nog hyfsat snyggt ut oavsett vilka skor jag har.
    Ok. Då är du tekniskt sett inte lång. Men det är ju fint med högklackat även på korta tjejer, och du blir ju medellång med högklackat.😊
  • Anonym (Lis)

Du är kortare än ca 90% av den vuxna befolkningen. (SCB)
    Du ÄR kort, även om du inte känner dig det, du har givetvis rätt till dina känslor men det är nog svårt för oss andra att förstå hur du kan känna dig lång när du är kortare än de flesta av dina kompisar och släktingar. Då är det lättare att tro att du trollar.

• Anonym (Lis)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 16:45:41 följande:
    Så du påstår att jag är kortare än 90% av folket. Jag bor i Gbg och ser Korta personer i tex nordstan. Så du menar att alla kortisar bor i Gbg då?

Nej, jag är lång 

Jag menar inte det, statistiskt sett så ÄR det så.

• Anonym (Lis)
    Alexandra05 skrev 2024-08-30 23:22:17 följande:
    Nej, det är inget skämt. men du är veckans barnrumpa
    Skriver hen som startat veckans stora skämttråd..
  • Anonym (Lis)
    Alexandra05 skrev 2024-08-31 00:19:20 följande:
    Hen går in på damernas och vadå skämttråd? Vad är det fel att stötta långa tjejer att ha högklackat?
    Att du vill stötta långa tjejer i att ha högklackat är ok. Men nu har alla förstått att du driver då du dels framhärdar att du själv är lång och dels skriver att du pluggar till läkare. 
Svar på tråden För oss långa tjejer