Inlägg från: Anonym (Medellång) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Medellång)

För oss långa tjejer

Alexandra05 skrev 2024-08-22 21:54:07 följande:
    Fast jag tycker att 1,60 är att vara lång och har alltid fått höra det också i min omgivning
    Då umgås du nog med korta människor om de tycker 160 cm är långt. Du behöver verkligen inte känna dig som en jätte. Du är kortare än genomsnittet. Jag själv är 165 cm och har aldrig känt mig lång, snarare att jag känt mig kort. Trots att jag är nära medellängd. Men sluta tänka att du är lång för det är du inte. Dessutom var stolt över hur du ser ut bara onödigt och gå runt och vara missnöjd med saker man inte kan påverka. 
  • Anonym (Medellång)

Har inte läst hela tråden men märkligt att bli sur för något som man påstår och som inte stämmer. TS kan känna sig lång, det är en sak. men att säga att man är lång som 160 cm är inte sant. Därför är det onödigt om TS går runt och känner sig för lång för klackskor

Anonym (J) skrev 2024-08-27 12:12:51 följande:
    Ts blir sur om man säger att 160 inte är långt
  • Anonym (Medellång)

Då är du alltså 9 cm kortare än din kortaste vän och 26 cm kortare än din längsta tjejkompis. Du ÄR INTE lång, du ligger under medellängd. Men du KAN KÄNNA dig lång. Det kan ingen hindra dig från att känna. Men vad man känner sig som och vad man är stämmer inte alltid överens med verkligheten. 

Alexandra05 skrev 2024-08-27 12:27:37 följande:
    Eh, mina vänner är 1,69?och uppåt. Den längsta tjejkompisen är 1,86 och längsta killkomposen är drygt 2
    meter.

Jag är lång?.
  • Anonym (Medellång)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 15:03:50 följande:
     Bara för jag är kortast i kompisgänget så betyder det inte att jag är kort som du får det att låta som
    Bara för att du känner dig lång betyder det inte att du är lång. Kolla upp medellängden så ser du att du är 6 cm kortare än medellängd. Då är du inte lång. Men såklart får du känna dig lång. Men du behöver inte ha komplex för att gå i högklackat för att du ser lång ut då. För du kommer inte bli lång med klackar heller. Gå i klackat och njut om du vill det 
  • Anonym (Medellång)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 19:05:32 följande:
    Denna tråd handlar inte om långa killar utan långa tjejer
    Nej, denna tråd handlar om en tjej som vill vara lång men som ligger under medellängd och innerst inne vet om det men trollar. Du är bara ute efter att säga emot. :) Väx upp istället 
  • Anonym (Medellång)
    Alexandra05 skrev 2024-08-28 07:50:50 följande:
    Jag är lång, som sagt bara du som tycker att jag är kort
    Bara jag som tycker det? Har du ens läst kommentarerna? Jag säger inte att du är kort heller, jag säger att du är 6 cm kortare än medellängd. 
Svar på tråden För oss långa tjejer