Inlägg från: stallet90 |Visa alla inlägg
  • stallet90

För oss långa tjejer

Eurydike skrev 2024-08-27 19:00:50 följande:

Kom på en till grej angående att skämmas över sin längd eller ej. Det förekommer förhoppningsvis inte så ofta, men kan vara obehagligt när det sker. Saken jag syftar på är när andra skäms över ens längd. Det har hänt mig. En gång hade jag en manlig bugglärare i skolan. Han provdansade med mig och visade att det absolut inte gick att dansa bugg med någon som var så lång som jag. För att visa detta gjorde han snurrarna och dunkade varje gång i mitt huvud med sin arm, för att verkligen understryka att det var fysiskt omöjligt. Jag for fram och tillbaka och fick dunkar i huvudet. Sedan blev jag diskad och dömd att dansa som kille. Grejen var att han var kort (enplansvilla) och jag var lång (trevåningshus) så vi var bara en olycklig danskombo. Dessutom kunde han ha ansträngt sig och lyft på armarna lite extra, men det gjorde han inte. Det positiva var att jag lärde mig dansa både som kille och tjej 💃🕺

Vilket as,men gött att du tog det positivt! Diskad också och dömd att dansa som kille, hahaSkrattande
  • stallet90
    Eurydike skrev 2024-10-05 01:18:36 följande:
    Ja, han var ett riktigt as faktiskt 😂 Jag minns fortfarande hur irriterande det var när han dunkade i mitt huvud och låtsades att han inte kunde lyfta armen högre än så. Tur att jag hade bra självförtroende redan då och att jag gillar att föra 😉
    Haha,låter som en mardröm. Själv tycker jag ni långa kvinns är bäst, ståtliga och snygga :D.Gött att du har bra självförtroende!
  • stallet90
    Eurydike skrev 2024-10-10 19:38:23 följande:
    Ja, så länge man inte är så lång att man viker sig dubbel och går av på mitten så borde det ju in vara några problem 🦒
    Om nån stackar långis går av på mitten hjälper jag gärna till att tejpa ihop Giraffkvinnan igen Drömmer
Svar på tråden För oss långa tjejer