• Alexandra05

För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

• Svar på tråden För oss långa tjejer
  • Anonym (Pulvermos)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 01:22:16 följande:
    Som sagt snusk/äckel ska inte vara här. För övrigt är inte detta en trolltråd
    Ok. Fast med pulvermos i skorna blir du längre. Tänkte fokusera på det istället.
  • Anonym (Beewax)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 01:24:24 följande:
    Som sagt vi tjejer som är långa har komplex men även vi ska vara stolta och tycka det är fina att ha högklackat.

Nu antar jag att du är man så du har egentligen inget med tråden att göra.
    Nej jag är faktiskt kvinna, och så stora är komplexen inte!

Och jag antar att du är Mia04 som har startat ett nytt trollkonto? Det är därför din ålder är inställd på 54 år. För inte ens det brydde du dig om. En ny tjaffstråd där du tjafsar emot varenda karl som försöker att ge råd?
  • Alexandra05
    Anonym (Beewax) skrev 2024-08-27 01:30:31 följande:
    Nej jag är faktiskt kvinna, och så stora är komplexen inte!

Och jag antar att du är Mia04 som har startat ett nytt trollkonto? Det är därför din ålder är inställd på 54 år. För inte ens det brydde du dig om. En ny tjaffstråd där du tjafsar emot varenda karl som försöker att ge råd?
    Jasså, bete dig som en kvinna också och inte som en man.

vem är Mia04? Som sagt sluta snacka och anklaga när du dessutom har fel. Jag är inte 54 år heller
  • Anonym (Beewax)
    Alexandra05 skrev 2024-08-27 01:43:46 följande:
    Jasså, bete dig som en kvinna också och inte som en man.

vem är Mia04? Som sagt sluta snacka och anklaga när du dessutom har fel. Jag är inte 54 år heller
    Varför skrev du inte in datum då när du reggade ett nytt konto? Håller med! Sluta och bete dig som en man. Du lurar ingen här inne att du skulle vara kvinna!
  • Alexandra05
    Anonym (Beewax) skrev 2024-08-27 01:51:44 följande:
    Varför skrev du inte in datum då när du reggade ett nytt konto? Håller med! Sluta och bete dig som en man. Du lurar ingen här inne att du skulle vara kvinna!
    Du blandar ihop mig med någon annan. Jag är en kvinna resten vet jag inte vad du pratar om
  • Anonym (J)
    Alexandra05 skrev 2024-08-26 22:41:22 följande:
    Ok. Du är en fegis som är för feg och säga
    Men jag sa ju att 160 inte är långt. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Kille i samma ålder) skrev 2024-08-26 23:12:34 följande:
    Du, det var ingen lögn.

Han gjorde verkligen det. På snap dessutom.
    Eller hur , vi säger så 
  • Anonym (J)

Nu skrev jag lite för fort. Tyckte du skrev att det var en lögn. 

Okej så du känner ts? Och han håller på med droger? Säg till honom att lägga av med det då. Allt som finns på nätet sparas ju dessutom, även snap. Smart att lägga upp bilder där.

• Anonym (J)

På sin rumpa. Varför sysslar man med sådant och varför har du en sådan vän.

• Agda90
    Alexandra05 skrev 2024-08-22 21:39:18 följande:
    För oss långa tjejer

Jag är 1,60 lång och älskar verkligen att gå i högklackat. När jag var yngre så vågade jag inte då jag kände mig som en jätte och skämdes verkligen över hur lång jag var. Men nu är jag stolt över att vara lång och sköms inte heller att ta på mig ett par högklackat som är ca 10 cm höga klackar.

Så ni andra långa tjejer vågar jag så vågar ni. Vi ska inte skämmas över att vi är långa och det är snyggt även för oss att bära högklackat. 

Eller hur känner ni att vara lång och bära högklackat?

När jag tar på mig mina favorit klackar är jag 1,88 lång och jag har inga som helst problem med det. 
    Jag tycker inte att 1,60 är särskilt långt.
Svar på tråden För oss långa tjejer