Tillbakaflyttad över 2 v tidigtVUL
Hej!
Jag är gravid i 8+5 enligt senaste mens (22 juni). Var för 2 v. sedan på ett tidigt VUL pga smärtor i höger sida (och då skulle jag alltså varit i 6+5) men läkaren hittade inget foster, endast hinnsäck och gulesäck. Läkaren sa dock att detta var normalt och man ibland inte ser något såpass ?tidigt?, men jag själv tyckte det var konstigt att man inte såg något embryo när jag ändå var i v. 7. Fick komma tillbaka 12 dagar senare, dvs igår, och då hittade man ett embryo på endast 4 mm men ingen hjärtaktivitet! Blev alltså tillbakaflyttad till 6+2??
Positivt är ju att det hade växt/hänt något från förra VUL, även hinnsäcken hade växt. Men någonting känns ju riktigt galet här? Läkaren igår trodde jag blev gravid månaden EFTER jag trodde, men jag plussade 18 juli och senaste mens var ju 22 juni, så det är helt omöjligt. Gjorde dessutom ägglossningstest och har superregelbunden mens.
Har någon annan varit med om liknande men som ändå gått vägen i slutändan?? Det är ju ingen MA än iaf, eftersom det växt sedan förra VUL. Ska tillbaka om en vecka igen för att se om man kan se någon hjärtaktivitet.
Tacksam för svar!!