• Anonym (Egg Toddy)

Jag har städat nu ska vi sexa

Tycker ni också det är bland det mest upphetsande en man kan säga?

• Svar på tråden Jag har städat nu ska vi sexa
  • Anonym (Nej tack)

En man som säger "sexa" är rätt avtändande i mina ögon, en man som berättar när han har städat/diskat/tvättat är ännu mer avtändande 

• Anonym (Vanja)

Nä, gud så osexigt! 

Det är som ett nu har jag varit sååååååå duktig, nu vill jag ha belöning! Och det är verkligen inget sexigt med det, snarare avtändande.

• Anonym (Kalle)

Man måste nästan vara misogyn incel eller bara osedvanligt korkad för att tro att ett sådant uttalande skulle få det att rinna till hos kvinnor.

• Anonym (A)
    Anonym (Nej tack) skrev 2024-08-25 14:56:43 följande:

En man som säger "sexa" är rätt avtändande i mina ögon, en man som berättar när han har städat/diskat/tvättat är ännu mer avtändande 

Håller med
  • Anonym (Städande man)

Låter korkat nog för att vara en trolltråd.

• Anonym (J)

Skulle någon ens säga att Nu ska man ligga, då kan den glömma det. Det finns inga ska. Det är inget man planerar in. Det är sådant man gör, spontant.

• Anonym (J)

Och verkligen inte om det är något den tror den ska förtjäna för den har städat, eller liknande. Sex är kärlek. Inget annat.  

• Anonym (Poopoo)

"sexa" är nog det osexigaste ord jag någonsin läst... så det blir ett nej från min sida, grabben 😁

• Anonym (Aha)

Så det är så det fungerar. Helvete vad belöningar jag borde ha innestående i så fall. Jag ska genast berätta för min man att jag borde ha städat mig till minst två-tre Karibienkryssningar vid det här laget. 

Svar på tråden Jag har städat nu ska vi sexa