Inlägg från: Anonym (FdDejtare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FdDejtare)

Män 40-45

Dejtde en del när jag var 40-45 och männen sa att de fortfarande hade stor lust, men när det väl kom till kritan så var den inte så stor och ett par gånger i veckan var dör mycket för dom. Ett par hade problem med potensen dessutom men verkade inte vilja göra något åt det. Trist att vara så omatchande då jag var i min sexuella peak mellan 40-50 och var sugen 24/7.

• Anonym (FdDejtare)
    Mister skrev 2024-09-06 10:41:27 följande:

Ja, lite flint är man nog men potensen att få till det är det ju inga problem med. Ölmage nej eftersom jag alltid varit väldigt aktiv. Löptränar mycket så det är ju positivt för driften. Vissa är ju väldigt sexuellt aktiva både bland män och kvinnor. Men vissa har ju inget intresse alls. Tror det är få ändå i min ålder (män o kvinnor)  52 år som har intresse, lust och kapacitet att ha ett aktivt flera gånger i veckan (dagligen) sexliv

Jag är 50 och har hög lust för sex (dagligen). För mig har klimakteriet ökat lusten enormt de senaste 10åren. Jag är i min peak sexuellt. Träffar jag någon så förväntar jag mig att vi synkar någorlunda på lusten.
Svar på tråden Män 40-45